Najczęściej wyszukiwane:

Brak elementów do wyświetlenia

CENTRUM ROZWOJU BIZNESU

O szkoleniu

PRL

Program Rozwoju Liderów jest nakierowany na budowanie holistycznych kompetencji przywódczych oraz stworzenie środowiska rozwoju osób zarządzających współczesnymi organizacjami.  Ma na celu wsparcie  liderów w udoskonalaniu roli przywódcy odpowiedzialnego za zespoły i organizacje oraz nabywaniu umiejętności zarządzania zmianą w środowisku, niespotykanych globalnych wyzwań, czasach niepewności i niestabilnych warunków gospodarczych.

Koncept zajęć opiera się na poszerzeniu wizji i doskonaleniu osobistych umiejętności przywódczych oraz rozwijaniu postaw przedsiębiorczych i zdolności identyfikowania szans wzrostu i rozwoju. 

Do kogo skierowany jest Program Rozwoju Liderów? 

  • Właściciele firm, przedsiębiorcy i menedżerowie, którzy chcą zdobyć nowoczesną wiedzę i umiejętności biznesowe, aby rozwijać swoje organizacje we współczesnym środowisku biznesu.
  • Liderzy nastawieni na budowanie silnych kompetencji przywódczych, kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla, menedżerowie odpowiadający za zróżnicowane funkcje oraz procesy w swoich firmach.
  • Studenci oraz absolwenci studiów MBA, EMBA oraz menedżerskich programów rozwojowych, którzy zainteresowani są dalszym kształceniem oraz poszukują platformy i ludzi do współpracy, networkingu, a także do realizacji wspólnych projektów i inicjatyw społeczno-biznesowych.

Program jest współtworzony z Ernst Young Academy of Business.
Ernst Young Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1994 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Oferuje szkolenia ukierunkowane na rozwój kadry menedżerskiej, pracowników, zespołów i organizacji.

Program

Każde spotkanie to trening umiejętności, rozwój kompetencji przywódczych oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie zjawisk i trendów obserwowanych we współczesnej gospodarce.
Warto zaznaczyć, że wszystkie przedmioty wychodzą poza podstawy kanonu wiedzy menedżerskiej i są kompleksowo adresowane do osób z długoletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych.

Sesje tematyczne:

  • Myślenie strategiczne
  • Zarządzanie nastawione na wyniki
  • Produktywność
  • Zarządzanie wielopokoleniowe
  • Krytyczne myślenie
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Kształtowanie marki na profilu na LinkedIn
  • Zarządzanie zmianą
  • Etyka menedżerska
  • Wystąpienia publiczne

Program prowadzony jest w całości w języku polskim.

Uczestnicy szkolenia otrzymują dostęp do uniwersyteckiej platformy Moodle, która stanowi repozytorium materiałów do prowadzonych zajęć.

Uczestnicy otrzymują Dyplom udziału w Programie Rozwoju Liderów podpisany przez Dziekana Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego na podstawie 80% obecności i aktywność na zajęciach.

Wykładowcy

Trener EY Academy of Business - Maciej Orłoś

Maciej OrłośDziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleexpress i inne programy dla TVP, do niedawna gospodarz programów w Telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski kanał YouTube. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski – za działalność kolporterską w Niezależnej Oficynie Wydawniczej NOWA w latach 80-ych (2008) oraz Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (2014).

prof. dr hab. Wojciech Czakon

Wojciech CzakonProfesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia. Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych. Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. w „Long Range Planning”, „Industrial Marketing Management”, „International Studies of Management & Organization”). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020 oraz 7 Programu Ramowego UE. Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management). Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich.

Trener EY Academy of Business - Ewa Opolska

Ewa OpolskaAbsolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystka rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich. Odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów. Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

dr Anna Sibińska

Anna SibińskaDyrektor Polsko Amerykańskiego Programu Studiów MBA w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Trener, wykładowca i tutor akademicki. Konsultant i doradca w zakresie zarządzania, marketingu i komunikacji w biznesie. Specjalista ds. badań rynku. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu marketingu i zachowań konsumenckich. Kieruje i koordynuje projektami badawczymi i rozwojowymi dla firm z sektora branży medycznej, odzieżowej i szkoleniowej. Planuje, wdraża i zarządza programami badań rynku. Jako Dyrektor Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA na Uniwersytecie Łódzkim odpowiada za rozwijanie programów szkoleniowych dla menedżerów i liderów biznesu. Mentor i tutor w realizowanych przez studentów MBA projektach doradczych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.

dr Bartłomiej Kurzyk

Bartłomiej KurzykDoktor nauk ekonomicznych. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego z 20-letnim doświadczeniem dydaktycznym, zarówno akademickim jak i szkoleniowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem nowoczesnych i niestandardowych działań w tym zakresie. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. W swojej pracy zajmuje się również tematyką rozwoju umiejętności profesjonalnych, w tym wystąpieniami publicznymi, produktywnością i zarządzaniem wiedzą osobistą. Praktyk GTD. W działalności edukacyjnej wykorzystuje nowoczesne, aktywne metody nauczania, w tym studia przypadków, symulacje biznesowe i nauczanie problemowe.

Kamil Sokołowski

Kamil SokołowskiKamil Sokołowski -15 lat gromadzenia doświadczeń w rolach trenera, konsultanta, menedżera, lidera i eksperta w zespołach projektowych, marketingowych i sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem kooperacji międzynarodowej.

Realizował projekty między innymi dla Play, Santander, PZU, Aviko, Mitsubishi Motors, Egis Pharmaceuticals, Tarczyński, Cellfast, Polpharma, Polfa, Anpharm, Mylan, Cersanit, Scania, Optibuy, Done!Delivieries, K&L Gates, DAKO, Forum Mentorów, Questus, GFKM, Habys, Sagitum, DKMS, GoodValley, Salamander, Yaval, Otis, WnD, KrosnoGlass, Familijna, Kaercher, Bayer, Michelin, Lincoln Electric, Henkel, Kompania Piwowarska.

Specjalności trenerskie/konsultingowe:

  • TRENING  SIŁ SPRZEDAŻY. Warsztaty dotyczące sprzedaży opartej o wartość i relacje, budowanej na strategiach wysokomarżowych (tzw. „premium”); integracja sprzedaży z marketingiem; konstruktywna i perswazyjna komunikacja sprzedażowa; storytelling.
  • WARSZTATY DOTYCZĄCE ZARZĄDZANIA. Różnice pokoleniowe w zarządzaniu; motywowanie i wywieranie wpływu w zarządzaniu; budowanie zaangażowania pracowników; konstruktywna komunikacja (feedback, praca z zastrzeżeniami); psychologia pracy zespołowej.
  • EXTERNAL PUSH. Warsztatowo-projektowa praca z zespołami klienta nakierowana na rozwiązywanie problemów: klient/zespół wskazuje problem, trener w cyklu 3-5 90-minutowych spotkań warsztatowych doprowadza grupę do prototypu rozwiązania.
  • DISRUPTIVE INTERVENTION. Na wszystko można popatrzeć inaczej. Na większość rzeczy – warto. Na niektóre zaś bezwzględnie należy, aby się rozwinąć lub przetrwać. Ale kto właściwie powiedział, że trzeba się rozwijać albo przetrwać? Pogadajmy o tym jak zniszczyć Twój biznes.
  • BUSINESS STAND-UP. Wystąpienia dotyczące psychologicznych, kulturowych i pokoleniowych aspektów zarządzania lub sprzedaży oraz innych uzgodnionych tematów. Rozmowy, a nie przemowy; standUper to partner a nie guru; energia wypływa z ludzi – nie są nią pompowani.

W ankietach osoby pracujące z Kamilem doceniają: koncentrację na problemach uczestników, dostarczanie rozwiązań odpowiadających potrzebom grupy, atrakcyjne formy warsztatowe i szkoleniowe, humor, wysoką energię podczas szkoleń, otwieranie nowych perspektyw i elastyczność.

Uczestnik szkół i kursów Consumer Intelligence School (PTBRiO), Szkoły Zarządzania Sprzedażą (Mchayes&Steward Group), Coachwise Essentials (Coachwise), Inclusive Leadership: The Power of Workplace Diversity (University of Colorado), Diversity and Inclusion in the Workplace (ESSEC Business School), Neurodiversity in the Workplace (do-it!), Inclusive Analytic Techniques (University of Toronto), Pokolenia Y i Z w badaniach (PTBRiO), Service Design (Hearts&Heads),

Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute for Marketing). Certyfikowany trener osobowości zawodowej Facet5, modelu leadershipu Integrated Leadership Management ILM72 oraz odporności psychicznej MTQ48.

Marcin Kwintkiewicz

Marcin KwintkiewiczAbsolwent filologii klasycznej na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Przez 10 lat był dziennikarzem, przez kolejne 10 odpowiadał za komunikację w instytucjach publicznych: Urzędzie Miasta Łodzi, Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej i Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.

Wykładowca akademicki na UŁ i SAN – uczy studentów budowania marki, komunikacji kryzysowej, PR oraz współczesnych mediów, z naciskiem na media społecznościowe. Z kolei samorządowców i menedżerów oświaty szkoli z budowania wizerunku w internecie we współpracy z Instytutem Heweliusza i Akademią Ekonomiczną w Krakowie.

Jego firma – Kwintesencja - obsługuje firmy i marki osobiste w zakresie komunikacji biznesowej: zarówno tej organicznej, jak i płatnej, głównie w środowisku Mety (Facebook i Instagram) i Linkedin. Ma za sobą setki przeszkolonych słuchaczy i firm.

Prywatnie fan biegania, fotografii i nowoczesnych technologii. Książki nadal woli czytać w wersjach papierowych.

Informacje organizacyjne

Organizatorzy: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego wraz z Ernst Young Academy of Business.

Termin: 18 listopada 2023 r. - 14 kwietnia 2024 r.

Harmonogram zajęć: plik pdf.

Miejsce: Zajęcia prowadzone są w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.
W przypadku dwóch sesji przewidujemy spotkania zdalne zorganizowane poprzez platformę MS Teams.

Koszt: 8150 PLN za osobę przy rejestracji do 30.09.2023
Cena 7 700 PLN dla wszystkich absolwentów studiów MBA, studiów podyplomowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz szkoleń EY Academy of Business.

Uwaga: Od 1 października cena udziału w Programie Rozwoju Liderów to 8750 PLN

Cena za program obejmuje:

  • udział w zajęciach,
  • materiały oraz książki szkoleniowe,
  • dostęp do e-learningowej platformy Moodle zawierającej repozytorium materiałów.

Rejestracja: Osoby zainteresowane uczestnictwem w programie prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz przesłanie CV na adres: dagmara.krupinska@uni.lodz.pl

Organizatorzy programu starają się zapewnić, aby uczestnicy szkolenia stanowili społeczność osób z różnym doświadczeniem zawodowym oraz osobistym, o wysokiej świadomości rozwoju oraz doskonalenia postaw przywódczych.

Organizatorzy programu będą kontaktowali się z kandydatami z potwierdzeniem przyjęcia. Po dokonaniu opłaty uczestnicy zostaną poproszeni o podanie numeru PESEL, w celu założenia konta na platformie USOS, niezbędnego do pracy na platformie Moodle.

Kontakt

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p. 133
Dagmara Krupińska tel.: +48 519 646 572 / +48 42 635 49 57, email: dagmara.krupinska@uni.lodz.pl
lub Ilona Talsma tel.: +48 601 082 602, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl

Jesli potrzebujesz więcej informacji, napisz do nas przez Formularz kontaktowy.

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 49 57

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR