Strefa Kandydata

Cześć! ?

Jeżeli czytasz ten tekst, to znaczy, że prawdopodobnie zainteresowało Cię nasze wydarzenie. A skoro udało już się nam zwrócić Twoją uwagę, czujemy się w obowiązku, by wyjaśnić Ci, o co w tym wszystkim chodzi! ?

Jeśli jesteś uczniem szkoły średniej, to prawdopodobnie myślisz czasem o tym, co będziesz robić w przyszłości. Być może nieraz zastanawiasz się, jakie wybrać studia i co zrobić, by kiedyś znaleźć fajną pracę. A może masz już w głowie swój wymarzony zawód? Niezależnie od tego, czy podjąłeś/podjęłaś już swoją decyzję dotyczącą dalszego wykształcenia, czy też jest ona jeszcze przed Tobą – dobrze trafiłeś/-aś! Nasz Dzień Otwarty jest po to, by utwierdzić Cię w Twoim przekonaniu, rozwiać Twoje wątpliwości lub pomóc dokonać właściwego wyboru!

A może studia masz już dawno za sobą, a teraz spełniasz się zawodowo w roli nauczyciela? Wiemy, że pracując w szkole, czujesz się odpowiedzialny/-a za swoich podopiecznych i chciałbyś/chciałabyś nakierować ich na właściwe tory. To wydarzenie jest również dla Ciebie! Wierzymy, że z naszą pomocą uda Ci się doradzić swoim uczniom, jaka ścieżka edukacji będzie dla nich najlepsza.

Idea Dnia Otwartego Wydziału Filologicznego UŁ powstała 8 lata temu. W marcu 2017 roku po raz pierwszy spotkaliśmy się z uczniami szkół ponadgimnazjalnych. W naszych gościnnych progach licealiści mogli wziąć udział w licznych wykładach i warsztatach prowadzonych przez pracowników naukowych, porozmawiać ze studentami, poznać infrastrukturę naszego Wydziału i uczestniczyć w tematycznych konkursach. W kolejnych latach impreza zyskiwała na popularności. Dość powiedzieć, że w 2019 roku odwiedziło nas 950 uczniów z 28 szkół z województwa łódzkiego. Zdarzało się tak, że w wydarzeniu brały udział również pojedyncze osoby z bardziej odległych miast, m.in. Torunia, Wrocławia, Wałbrzycha czy Konina.

galeria

ul. Pomorska 171/173
90-236 Łódź

kontakt@filologia.uni.lodz.pl
tel: 42/665 51 06
fax: 42/665 52 54

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR