Założyciel Studenckiego Koła Naukowego ManageTeaM,
Przewodniczący Studenckiego Koła Naukowego ManageTeam,
Przedstawiciel Kół Naukowych Wydziału Zarządzania w Radzie Kół Naukowych UŁ 2013/2015,
Przewodniczący Rady Kół Naukowych Uniwersytetu Łódzkiego w latach 2014/2015,
Inicjator i organizator cyklu ogólnopolskich konferencji naukowych: Nowe trendy marketingu oraz Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu,
Sekretarz Interdyscyplinarnego Koła Naukowego Doktorantów w latach 2014/2016,
Sekretarz Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów w latach 2014/2016,
Członek Komisji ds. Socjalno-stypendialnej w latach 2014/2018,
Przedstawiciel Samorządu Doktorantów w posiedzeniach Rady Wydziału Zarządzania w latach 2013/2020,
Od 2020 Członek Rady Wydziału Zarządzania UŁ.
Zainteresowania
Moje zainteresowania dotyczą marketingu i koncentrują się na problematyce:
strategi rynkowych przedsiębiorstw,
modeli biznesowych,
programów Market Intelligence wykorzystywanych w procesie badań rynku i analiz marketingowych,
nowych koncepcji marketingu,
nowoczesnych technologii wykorzystywanych w marketingu.
Czym się zajmuję - opis stanowiska
Asystent
Katedra Marketingu
Pracownik naukowo-dydaktyczny, do moich podstawowych zadań należą:
prowadzenie badań naukowych oraz publikowanie ich wyników
prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach pierwszego i drugiego stopnia.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje