- Uniwersytet Łódzki
- Wydział Zarządzania
- Współpraca z Otoczeniem
- Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
Współpraca z administracją publiczną
Wydział Zarządzania UŁ – zgodnie ze swoją misją – działa aktywnie na rzecz regionu łódzkiego. Współpracując z władzami samorządowymi staramy się tworzyć sprzyjający klimat dla rozwoju nowoczesnej przedsiębiorczości w regionie.
Współpraca z administracją publiczną
3-go kwietnia 2014 r. odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Menedżerów Publicznych przy Wydziale Zarządzania UŁ. Celem jej funkcjonowania jest zacieśnienie współpracy administracji publicznej (rządowej i samorządowej) oraz organizacji sektora użyteczności publicznej z Wydziałem Zarządzania w zakresie potrzeb dydaktycznych oraz badawczych. Zaproszenie do udziału w Radzie przyjęli przedstawiciele władz państwowych i samorządowych z obszaru województwa oraz organizacji użyteczności publicznej. Przejawem współpracy nawiązanej w ramach Rady Menedżerów Publicznych są przedsięwzięcia przynoszące obustronne korzyści zarówno Wydziałowi Zarządzania, jak i instytucjom zrzeszonym w Radzie.
Współpracujemy z Urzędem Miasta Łodzi przy realizacji Programu Młodzi w Łodzi, na Wydziale mają miejsce stałe ekspozycje promocyjnych materiałów projektowych oraz standy informujące o poszczególnych komponentach akcji Młodzi w Łodzi. Kolejnym aspektem relacji z Urzędem Miasta Łodzi jest zaangażowanie w inicjatywy mające na celu wsparcie rozwoju naszego regionu. W ramach takich działań pracownicy Wydziału Zarządzania biorą udział w spotkaniach z potencjalnymi inwestorami w regionie łódzkim.
Mobilny Punkt Informacyjny to forma spotkań z klientami przeprowadzana poza siedzibą Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich (PIFE) z uwzględnieniem zidentyfikowanych potrzeb informacyjnych mieszkańców danego rejonu. Celem konsultacji jest zwiększenie świadomości o możliwości otrzymania bezpłatnej, profesjonalnej i kompleksowej informacji dotyczącej Funduszy Europejskich oraz przekazanie informacji o zakresie usług oferowanych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich. Ponadto, zachęcenie Klientów do skorzystania z usług PIFE jak również dostarczenie informacji o możliwościach korzystania z programów finansowanych oraz o zasadach ich realizacji. Konsultacje odbywają się na Wydziale Zarządzania UŁ dwa razy do roku.
Współpraca z organizacjami studenckimi
W ramach współpracy z NZS Regionu Łódzkiego na Wydziale Zarządzania odbywa się projekt charytatywny, którego głównym celem jest szerzenie idei honorowego krwiodawstwa oraz zebranie jak największej ilości krwi.
Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami non-profit
Stowarzyszenie Innowatorów Zarządzania wspiera Wydział Zarządzania w realizacji innowacyjnych projektów edukacyjnych, angażuje kadrę akademicką, studentów oraz naszych interesariuszy do osobistego rozwoju i podejmowania działań na rzecz rozwoju społeczno-ekonomicznego regionu łódzkiego.
Organizacja akcji mających na celu zachęcenie studentów do rejestrowania się do bazy potencjalnych dawców szpiku