Strefa kandydata

Rejestracja

O studiach

Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.

Celem studiów jest:

  • przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
  • rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją.

Po zakończeniu studiów absolwenci studiów uzyskają pogłębioną wiedzę oraz umiejętności z zakresu handlu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line. 
 
Uczestnicy studiów podyplomowych posiądą wiedzę w zakresie:

  • planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, 
  • zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi
  • projektowania i rozwoju serwisów internetowych
  • m-biznesu, 
  • myślenia projektowego, 
  • analityki biznesowej, 
  • marketingu internetowego oraz social media 
  • prawno-finansowych aspektów e-handlu. 
     

Program

[Nazwa przedmiotu/Forma zajęć/Egzamin/Forma zaliczenia/Godziny/ECTS]

  1. Biznes 4.0; Wykład Z; zaliczenie; 8; 1
  2. Modele i strategie e-commerce; Warsztaty; zaliczenie; 10; 2
  3. Zachowanie konsumenta online; Wykład P; egzamin; 8; 2
  4. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami online; Warsztaty; zaliczenie; 12; 3
  5. Planowanie strategiczne w e-commerce; Wykład; P; Egzamin; 8; 2
  6. Design thinking w e-commerce; Warsztaty; zaliczenie; 8; 2
  7. Prawno-finansowe aspekty w e-commerce; Wykład Z; zaliczenie; 12; 1
  8. Zarządzanie projektami w e-commerce; Warsztaty; zaliczenie; ocena; 8; 2
  9. Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce; Warsztaty; zaliczenie; 18; 4
  10. m-commerce; Wykład P; zaliczenie; 8; 2
  11. Controlling i Business Intelligence; Warsztaty; zaliczenie; ocena; 10; 2
  12. Automatyzacja marketingu; Wykład P; zaliczenie; 10; 2
  13. Zarządzanie procesami, sprzedażą i logistyką; Warsztaty, zaliczenie; 15; 4
  14. Zarządzanie e-marketingiem; Wykład Z; zaliczenie; 15; 2
  15. Content i e-mail marketing; Warsztaty; zaliczenie; 10; 2
  16. Social media; Warsztaty; zaliczenie; 10; 2
  17. Seminarium; Warsztaty; zaliczenie; ocena; 10; 2
  18. Instrumenty finansowania transakcji handlowych w e-commerce (Trande Finance); Warsztaty; zaliczenie; ocena; 6; 1

Łącznie 186 godzin zajęć dydaktycznych.


Organizacja zajęć

Zjazdy odbywać się będą w soboty i niedziele stacjonarnie w budynku Wydziału Zarządzania przy ul. Matejki 22/26.

Studia trwają od października 2025 r. do września 2026 r. i obejmują dwa semestry. Zajęcia kończą się w czerwcu 2026 r. Łącznie planowane jest 16 zjazdów.

Adresaci studiów

Studia skierowane są do:

  • osób, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej,
  • właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw,
  • menedżerów i pracowników działów eCommerce,  
  • osób zainteresowanych problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

Rekrutacja

Rekrutacja na studia podyplomowe na rok akademicki 2025/2026 rozpocznie się 2 czerwca 2025 r. i potrwa do 30 września br. Wymagana jest rejestracja w systemie >>>Internetowej Rejestracji Kandydatów <<< oraz złożenie odpowiednich dokumentów w wyznaczonym terminie. 

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Wymagane dokumenty

  • oryginał, odpis lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez UŁ kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy,
  • skierowanie z zakładu pracy, jeżeli będzie on finansował koszty studiów
  • dokument tożsamości (do wglądu),
  • jeżeli dane na dyplomie ukończenia studiów różnią się od danych zawartych w dokumencie tożsamości (np. nazwisko) należy przedstawić dokument potwierdzający zmianę — jeśli nie wynika ona jednoznacznie z danych zawartych w dokumencie tożsamości (np. akt małżeństwa).

Opłaty

Koszt uczestnictwa w studiach to 4900 PLN. Płatności za uczestnictwo w studiach są możliwe w czterech transzach:

  • pierwsza transza, w wysokości 1225 PLN, płatna przy zapisach na studia, tj. do 31 października,
  • druga, w wysokości 1225 PLN – do 30 listopada,
  • trzecia, w wysokości 1225 PLN – do 30 stycznia,
  • czwarta, w wysokości 1225 PLN – do 30 kwietnia.

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest osiągnięcie wszystkich założonych w programie kształcenia efektów kształcenia oraz dokonanie opłat w wymaganej wysokości. Płatności dokonujemy na indywidualny numer konta, który otrzymają Państwo wraz z informacją o przyjęciu na studia.

Po zakończeniu naboru osoby, które zostały przyjęte, otrzymają zawiadomienie o wpisaniu ich na listę słuchaczy i terminie rozpoczęcia zajęć. 

Kontakt

Organizator
Centrum Rozwoju Biznesu
Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
ul. Matejki 22/26, 90-237 Łódź 
tel.: 42 635 62 57
e-mail: crb@wz.uni.lodz.pl

Kierownik studiów:
dr hab. Anna Łaszkiewicz, prof. UŁ
E-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl
Tel.: 42 635 50 69

Koordynatorzy studiów
Marta Jasińska
Centrum Rozwoju Biznesu, Wydział Zarządzania UŁ
90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, p. 135
tel.: 42 635 62 57, 533 542 413
e-mail: marta.jasinska@uni.lodz.pl

Patrycja Kuśmirek
Centrum Rozwoju Biznesu, Wydział Zarządzania UŁ
90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, p. 135
tel.: 42 635 62 57, 533 542 413
e-mail: patrycja.kusmirek@uni.lodz.pl

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR