Czym się zajmuję - opis stanowiska

kierownik działu administracyjnego

Dział Administracyjny

Zakres obowiązków:

1.Nadzór nad obiektami Wydziału;

2.Ewidencja i nadzór nad majątkiem stanowiącym wyposażenie Wydziału;

3.Określanie potrzeb Wydziału w zakresie remontów oraz współudział w opracowywaniu przez pion techniczny planu remontów;

4.Nadzór nad wykonawcą w trakcie realizacji prac remontowych;

5.Zapewnienie utrzymania czystości na Wydziale, w szczególności nadzór nad firmą świadczącą usługi porządkowe;

6.Nadzór nad służbami ochrony;

7.Opracowywanie zapotrzebowań na wyposażenie i materiały na potrzeby Wydziału;

8.Opracowywanie materiałów przetargowych na zakup aparatury i innego rodzaju dostaw oraz usług bądź organizowanie przetargów w w/w zakresie;

9.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz zbioru komunikatów dotyczących dostawców i wykonawców usług;

10.Zapewnienie konserwacji i napraw wyposażenia oraz infrastruktury na Wydziale;

11.Realizacja zaleceń jednostek centralnych, w szczególności w zakresie ochrony środowiska (np. składowanie i utylizacja odpadów);

12.Nadzór nad funkcjonowaniem telekomunikacji na Wydziale.

Inne prace zlecone przez kierownictwo Uczelni i Wydziału.

Dyżury

kierownik działu administracyjnego

Dział Administracyjny

Kontakt

kierownik działu administracyjnego

Dział Administracyjny

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR