Anna Łaszkiewicz jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autorka książek "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" (2022) oraz "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" (2018). Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja i Technika Handlu Zagranicznego oraz studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniu wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jest autorką i współautorką anglo- i polskojęzycznych publikacji poświęconych takim zagadnieniom jak: eCommerce, Social Media, Digital Marketing, Influencer Marketing oraz zachowania nabywców. Realizowała międzynarodowy projekt badawczy „Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B w Polsce (na tle doświadczeń Unii Europejskiej)”. Od 2003 wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ, a także kieruje studiami podyplomowymi z obszaru eCommerce. Równolegle aktywnie działa w obszarze praktyki biznesowej. Zarządzała marketingiem m.in. w MultiBanku (obecnie mBank), Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding i wdrożenie omnicommerce w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.
DYŻURY CYKLICZNECZWARTEK
15:00 - 16:30proszę o zapisywanie się na konsultacje w formularzu minimum 24h przed terminem konsultacji. uniwersytetlodzki-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/anna_laszkiewicz_wz_uni_lodz_pl/EVJws0oRVmxPiywmlNqJdKYBmGnAVJWAVQcbLLTsJRTFVg
Matejki 22/26 pokój: 231 90-237 Łódź
tel: 42-635-50-69
e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl
e-mail: km.wz@uni.lodz.pl
www: https://www.wz.uni.lodz.pl
Matejki 22/26
90-237 Łódź
Matejki 22/26 pokój: 231 90-237 Łódź