Biogram

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła studia podyplomowe (Computer Aided Management) na Univeriste Lyon II.
Doktorat obroniła w 1999r. Pracuje w Katedrze Informatyki jako starszy wykładowca.
Odbyła staże naukowe w The Institute for Systems and Computer Engineering, Technology and Science (INESC TEC), Porto, Portugalia w ramach projektu europejskiego ESCADINA, a także w Rosji (Nowosybirsk) i na Ukrainie (Tarnopol).
Prowadzi zajęcia z zarządzania projektami oraz narzędzi informatycznych w zarządzaniu.
Uczestniczy w wymianie dydaktycznej w ramach Erasmus+.

Zainteresowania

- zarządzanie projektami
- systemy informatyczne zarządzania
- narzędzia informatyczne

Osiągnięcia

- nagroda za osiągnięcia naukowe III stopnia za książkę pt."Strategiczne zarządzanie projektami transformacji inteligentnych miast"
- nagroda Rektora UŁ za najlepszy podręcznik "Zarządzanie danymi w organizacji" (II miejsce)
- nagroda II stopnia za osiągnięcia organizacyjne (2022)
- medal Komisji Edukacji Narodowej (2023)


Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt dydaktyczny

Katedra Informatyki

Pracownik dydaktyczny w Katedrze Informatyki.
Obowiązki dydaktyczne obejmują:
- koordynowanie kierunku Cyfryzacja
- działalność dydaktyczną w języku polskim i angielskim (prowadzenie zajęć na I i II stopniu studiów stacjonarnych i niestacjonarnych)
- koordynowanie przedmiotów: Zarządzanie projektami, ICT w smart society
- działalność organizacyjną na rzecz Katedry

Dyżury

adiunkt dydaktyczny

Katedra Informatyki

DYŻURY CYKLICZNEWTOREK


18:00 - 19:00dyżur zdalny, po wcześniejszym umówieniu

 

CZWARTEK


14:00 - 15:00po ówczesnym umówieniu

 

Matejki 22/26 pokój: 145 90-237 Łódź

Kontakt

adiunkt dydaktyczny

Katedra Informatyki

tel: 42-635-62-59

e-mail: ki.wz@uni.lodz.pl

www: https://www.ki.wz.uni.lodz.pl

Matejki 22/26
90-237 Łódź

Matejki 22/26 pokój: 145 90-237 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR