Biogram

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim, na kierunku filologia angielska. W trakcie studiów, jak i kilka lat po nich, zdobywałam doświadczenie ucząc języka angielskiego zarówno w kraju jak i poza nim. Pracowałam jako lektor języka angielskiego w Polsce oraz w Irlandii. Kolejnym etapem mojej kariery zawodowej był Instytut Medycyny Pracy w Łodzi. Tam rozpoczęłam swoją przygodę z redakcją językową i tłumaczeniami. Nawiązałam bowiem współpracę z Oficyną Wydawniczą i naukowcami, dla których redagowałam i tłumaczyłam treści naukowe. Obecnie jestem pracownikiem Centrum Komunikacji Marki na Uniwersytecie Łódzkim, co daje mi możliwość dalszego rozwoju i robienia tego co naprawdę lubię - tłumaczenia. Jestem osobą otwartą i towarzyską, a przy tym odpowiedzialną i pracowitą. Chętnie podejmuję wyzwania i uczę się nowych rzeczy.

Zainteresowania

Interesuję się modą i uwielbiam podróże. Miałam przyjemność odwiedzić już kilka odległych zakątków świata, jednak jeszcze cała masa miejsc, które chciałabym zobaczyć przede mną. Lubię czytać. Książki pozwalają mi oderwać się od rzeczywistości, choć niestety nie mam na nie tyle czasu ile bym sobie życzyła.

Czym się zajmuję - opis stanowiska

specjalista tłumacz

Centrum Komunikacji Marki

Tłumacz języka angielskiego. Wspieram pracę zespołu w zakresie tłumaczeń. Tłumaczę wszystkie bieżące treści, przede wszystkim treści o charakterze popularnonaukowym (m.in. treści na stronę www UŁ jak np. aktualności, fb czy Instargram). Zajmuję się również redakcją językową. Chętnie udzielę wsparcia w zakresie tłumaczenia tekstów jak i redakcji.

Dyżury

specjalista tłumacz

Centrum Komunikacji Marki

Uniwersytecka 3 pokój: 205 90-137 Łódź

Kontakt

specjalista tłumacz

Centrum Komunikacji Marki

tel: 602-632-771

e-mail: komunikacja@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Uniwersytecka 3
90-137 Łódź

Uniwersytecka 3 pokój: 205 90-137 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR