Jestem koordynatorem zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki, który stanowi pierwszą linią wsparcia dla pracowników UŁ w obsłudze systemów Uczelnianych. Na co dzień udzielam pomocy technicznej oraz merytorycznej w zakresie obsługi systemów UŁ: Portal Pracowniczy (PP), Simple ERP, Rektorat 2.0., USOSprod i USOSweb, platforma Moodle, Archiwum Prac Dyplomowych (APD) , Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) oraz aplikacji MS Office. Administruję systemem Portal Pracowniczy, gdzie oprócz wsparcia dla pracowników uczestniczę w procesach wdrażania nowych dokumentów i funkcjonalności w aplikacji (od uzgodnień merytorycznych w fazie projektu, poprzez proces testowania i koordynacji testów przez jednostki merytoryczne, po pisanie instrukcji dla pracowników UŁ).
poniedziałek: 07:30-16:00
wtorek: 07:30-16:00
środa: 07:30-16:00
czwartek: 07:30-16:00
piątek: 07:30-16:00
Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1004 90-232 Łódź
Helpdesk - koordynator zespołu, wewn.1: 42-635-65-00
e-mail: ci@uni.lodz.pl
www: https://pp.uni.lodz.pl/index.php/intranet/scms/portal/page?portalId=28&pageId=143
Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18
90-232 Łódź
Narutowicza 68
90-136 Łódź
Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1004 90-232 Łódź