Biogram

Jestem koordynatorem zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki, który stanowi pierwszą linią wsparcia dla pracowników UŁ w obsłudze systemów Uczelnianych. Na co dzień udzielam pomocy technicznej oraz merytorycznej w zakresie obsługi systemów UŁ: Portal Pracowniczy (PP), Simple ERP, Rektorat 2.0., USOSprod i USOSweb, platforma Moodle, Archiwum Prac Dyplomowych (APD) , Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) oraz aplikacji MS Office. Administruję systemem Portal Pracowniczy, gdzie oprócz wsparcia dla pracowników uczestniczę w procesach wdrażania nowych dokumentów i funkcjonalności w aplikacji (od uzgodnień merytorycznych w fazie projektu, poprzez proces testowania i koordynacji testów przez jednostki merytoryczne, po pisanie instrukcji dla pracowników UŁ).

Czym się zajmuję - opis stanowiska

Koordynator zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki

Centrum Informatyki
  1. Koordynuję pracę zespołu Helpdesk, który stanowi pierwszą linią wsparcia dla pracowników UŁ
  2. Zajmuję się udzielaniem pomocy pracownikom i studentom UŁ (wsparcie techniczne oraz merytoryczne) w obsłudze systemów UŁ:
    • Portal Pracowniczy – administrator systemu (poniżej szczegółowy opis zadań),
    • Simple ERP – udzielam pomocy pracownikom w obsłudze dokumentów/ modułów, nadaję uprawnienia w systemie,
    • Rektorat 2.0. - pomoc w obsłudze aplikacji,
    • USOSprod, USOSweb – pomoc w obsłudze aplikacji,
    • platforma Moodle - pomoc w obsłudze aplikacji,
    • Archiwum Prac Dyplomowych (APD) i Jednolity System Antyplagiatowy (JSA) - pomoc w obsłudze aplikacji,
    • Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) – pomoc w obsłudze aplikacji,
    • aplikacje MS Office – pomoc w obsłudze aplikacji.
  3. Administruję Portalem Pracowniczym:
    • Udzielam bieżącego wsparcia techniczno – merytorycznego dla pracowników,
    • Nadaję uprawnienia pracownikom w systemie,
    • Współpracuje z jednostkami merytorycznymi UŁ w zakresie uzgodnień dla nowych dokumentów w aplikacji,
    • Testuję nowe moduły i dokumenty,
    • Przygotowuję instrukcje dla pracowników,
    • Prowadzę szkolenia dla pracowników,
    • Odpowiadam na wszelkie pytania z zakresu działania aplikacji i procedowanych w niej dokumentów ?
  4. Koordynuję przydzielanie zgłoszeń na platformie zgłoszeniowej ITManager HD wysyłanych przez pracowników UŁ
  5. Koordynuję prace sekretariatu Centrum Informatyki – faktury zakupu i sprzedaży, noty wewnętrzne, majątek trwały (OT, ZM, ZW ..), wypożyczenia sprzętu komputerowego dla jednostek UŁ
  6. Sekretarz Konsorcjum "Standaryzacja Rozwiązań Zarządczych dla Uczelni"

Dyżury

Koordynator zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki

Centrum Informatyki

poniedziałek: 07:30-16:00
wtorek: 07:30-16:00
środa: 07:30-16:00
czwartek: 07:30-16:00
piątek: 07:30-16:00

Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1004 90-232 Łódź

Kontakt

Koordynator zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki

Centrum Informatyki

Helpdesk - koordynator zespołu, wewn.1: 42-635-65-00

e-mail: ci@uni.lodz.pl

www: https://pp.uni.lodz.pl/index.php/intranet/scms/portal/page?portalId=28&pageId=143

Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18
90-232 Łódź

Narutowicza 68
90-136 Łódź

Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1004 90-232 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR