Biogram

Prowadzę badania eksperymentalne nad zachowaniami konsumentów i reklamą na Uniwersytecie Łódzkim (Polska) oraz Europejskim Uniwersytecie Viadrina (Niemcy). Współpracuję z partnerami badawczymi z Complex Systems and Artificial Intelligence Research Center (CSAI) na Uniwersytecie Bicocca w Mediolanie (Włochy) oraz King's College London (Wielka Brytania). Jestem wielokrotną stypendystką DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst w Niemczech); zdobyłam liczne międzynarodowe granty finansowane przez DFG (Deutsche Forschungsgemeinschaft w Niemczech) i NCN (Narodowe Centrum Nauki w Polsce). Byłam pierwszą polską naukowczynią, która otrzymała nagrodę od European Advertising Academy. Udało mi się opublikować wyniki moich badań w najlepszych czasopismach dotyczących reklamy i marketingu na świecie, tj. w:

  • Journal of Interactive Marketing,
  • Journal of Advertising,
  • Journal of Advertising Research,
  • International Journal of Advertising,
  • Journal of Business Research.

Zanim rozpoczęłam karierę akademicką, pracowałam w agencji reklamowej jako Strategy Manager i byłam odpowiedzialna za projekty reklamowe dla wielu międzynarodowych marek, w tym Masterfoods, Nestlé, Pepsi, Storck, Heinz, Colgate-Palmolive i Kimberly-Clark.

Czym się zajmuję - opis stanowiska

profesor uczelni

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji

Dyżury

profesor uczelni

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji

Narutowicza 59A () pokój: 7 90-130 Łódź

Kontakt

profesor uczelni

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji

e-mail: malgorzata.karpinska@uni.lodz.pl

e-mail: kmmdimm@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Składowa 43
90-127 Łódź

Narutowicza 59A () pokój: 7 90-130 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR