Koordynacja i nadzór prac związanych z bieżącą obsługą doktorantów.
Koordynacja i nadzór prac związanych z rozwojem kadr i awansami naukowymi.
Koordynacja i nadzór nad przygotowywaniem Komisji UŁ ds. stopni naukowych, Komisji doktorskich oraz Rady Wydziału Zarządzania UŁ.
Sporządzanie informacji o działalności naukowej Wydziału Zarządzania – zestawienia raporty itp.
Rejestrowanie zmian, komunikatów, postanowień Rady Doskonałości Naukowej dot. spraw związanych z prowadzeniem przewodów doktorskich, postępowań doktorskich.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje