Czym się zajmuję - opis stanowiska

Informatyk

Sekcja Informatyki

1. Helpdesk / serwis, w tym:

  • pomoc dla pracowników WES UŁ w zakresie rozwiązywania bieżących problemów w korzystaniu z wydziałowego środowiska IT;
  • instalacja nowego sprzętu i oprogramowania oraz konfiguracja z środowiskiem IT WES UŁ;
  • ocena zgłoszonych awarii i przeprowadzenie działań na rzecz ich usunięcia - zapewnienie ciągłości działania sprzętu komputerowego;
  • procedowanie reklamacji wadliwych materiałów eksploatacyjnych sprzętu IT;
  • ocena stanu technicznego i przydatności do dalszej eksploatacji sprzętu komputerowego;

2. Administrowanie środowiskiem Active Directory (eksoc.uni.lodz.pl), w tym:

  • zakładanie kont Active Directory dla pracowników WES UŁ;
  • rozwiązywanie problemów z dostępem do systemów powiązanych z Active Directory (EOD, Portal Pracowniczy, Szkolenia BHP, Simple ERP);
  • zakładanie kont pocztowych Office 365;

3. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego należącego do Sekcji Informatyki WES UŁ.

4. Administrator licencji oprogramowania EsRi ArcGIS.

Dyżury

Informatyk

Sekcja Informatyki

Kontakt

Informatyk

Sekcja Informatyki

e-mail: 5337@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Rewolucji 1905 r. 37/39
90-214 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR