Zainteresowania

  • marketing polityczny;
  • ekonomia polityczna;
  • biznes miedzynarodowy;
  • zarządzanie organizacjami politycznymi;
  • zarządzanie w kampaniach wyborczych;
  • strategie działań marketingowych na rynku politycznym;
  • reklama i polityczny Public Relations;
  • komunikacja kryzysowa organizacji politycznych.

Osiągnięcia

  • Osiągnięcia naukowe: autor wielu publikacji z zakresu teorii oraz praktyki zastosowania marketingu na rynku politycznym. Uczestnik krajowych i międzynarodowych konferencji tematycznych w obszarze marketingu politycznego. Koordynator na Polskę międzynarodowej grupy naukowo-badawczej Political Marketing Group (PMG). Kierownik Pracowni Marketingu Politycznego na WSMiP. Długoletni członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych (PTNP);
  • Osiągnięcia dydaktyczne: od wielu lat prowadzi zajęcia oraz szkolenia z teorii i praktyki marketingu politycznego ze szczególnym uwzględnieniem problematyki strategii działań marketingowych w kampaniach wyborczych. Promotor dziesiątek prac magisterskich i licencjackich. Prowadził zajęcia na wszystkich typach studiów: licencjackich, magisterskich, podyplomowych, doktoranckich w języku polskim i angielskim. Założyciel i długoletni opiekun studenckiego koła naukowego Marketingu politycznego. Dwukrotnie nagradzany przez samorząd studencki za dydaktykę oraz kształcenie studentów. Współautor programów studiów na popularnych specjalnościach: International marketing, Biznes międzynarodowy, Marketing organizacji pozarządowych. W latach 2012-2019 pełnił funkcję Prodziekana ds. studenckich na macierzystym wydziale;
  • Współpraca międzynarodowa: wieloletni członek International Political Studies Association (IPSA). Prowadził zajęcia z marketingu politycznego na kilkunastu uczelniach zagranicznych. Jest polskim przedstawicielem w międzynarodowej grupie naukowo-badawczej PMG zrzeszającej naukowców, akademików oraz praktyków zajmujących się praktycznym zastosowaniem marketingu na rynku politycznym. Był reprezentantem UŁ w Campus Europae, działającego w ramach European University Foundation.

Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Pracownia Marketingu Politycznego

Kierownik Pracowni Marketingu Politycznego, zajmującej się badaniem nowatorskich instrumentów marketingowych wykorzystywanych na rzecz budowania przewagi konkurencyjnej organizacji politycznych i kandydatów na współczesnych rynkach politycznych. Równolegle jednostka zajmuje się badaniem trendów oraz specyfiki wykorzystania marketingu na krajowym rynku politycznym. Kluczowym celem pozostaje prowadzenie badań naukowych, poszukiwanie najlepszych wzorców kampanijnych na świecie oraz popularyzacja w pełni profesjonalnych kampanii wyborczych w Polsce. Zespół pracowni oprócz działalności naukowej i dydaktycznej, świadczy usługi doradcze w zakresie strategicznej analityki wyborczej.

Funkcje na Uczelni

Pełnomocnik Dziekana Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego ds. kierunku studiów International Marketing studia w języku angielskim.

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

Kierownik Pracowni Marketingu Politycznego na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Pracownia Marketingu Politycznego

Dyżury

Pełnomocnik Dziekana Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego ds. kierunku studiów International Marketing studia w języku angielskim.

Składowa 43 90-127 Łódź

Kierownik Pracowni Marketingu Politycznego na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.

adiunkt

Pracownia Marketingu Politycznego

wtorek: 10:00-11:00 Możliwy kontakt on-line
piątek: 10:00-11:00 Możliwy kontakt on-line

Kontakt

Pełnomocnik Dziekana Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego ds. kierunku studiów International Marketing studia w języku angielskim.

e-mail: interul@uni.lodz.pl

www: http://www.wsmip.uni.lodz.pl/wydzial

Składowa 43 90-127 Łódź

adiunkt

Pracownia Marketingu Politycznego

Sekretariat jednostki: 42-665-58-30

e-mail: kmmdimm@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Narutowicza 59A
90-130 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR