Koordynacja w przygotowywaniu różnego rodzaju ankiet i sprawozdań odnośnie funkcjonowania i działalności Wydziału Zarządzania UŁ.
Sporządzanie raportów i analiz z różnych obszarów działalności Wydziału.
Koordynowanie i nadzór nad przygotowywaniem Rady Wydziału Zarządzania oraz innych komisji.
Koordynowanie organizacji pracy administracyjnej sekretariatów Katedr na WZ.
Przygotowywanie spraw związanych z zawieraniem i przedłużaniem umów o pracę na podstawie wniosków przygotowywanych w jednostkach wewnętrznych Wydziału.
Przygotowywanie wniosków dotyczących spraw osobowych nauczycieli akademickich i administracyjnych Wydziału na podstawie materiałów przygotowywanych przez jednostki wewnętrzne Wydziału.
Dyżury
koordynator
Biuro Dziekana
poniedziałek: 09:00-14:00 wtorek: 09:00-14:00 środa: 09:00-14:00 czwartek: 09:00-14:00 piątek: 09:00-14:00 Ms Teams
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje