- UNIWERSYTET ŁÓDZKI
- DOSKONAŁOŚĆ DYDAKTYCZNA UCZELNI

Realizacja oferty Uniwersytetu Łódzkiego (umowa nr MEiN/2022/DIR/2864) w ramach projektu pn. „Doskonałość dydaktyczna uczelni” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój POWR.03.04.00-00-P023/21.
Zespół
Zespół Doskonałości Dydaktycznej powstał z inicjatywy Prorektora ds. studentów i jakości kształcenia dr hab. Roberta Zakrzewskiego, prof. UŁ, w ramach projektu "Doskonałość Dydaktyczna Uczelni". W celu realizacji tej inicjatywy z Centrum Obsługi Studentów i Doktorantów została wydzielona nowa jednostka Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej, w której strukturach działa Zespół. Po zakończeniu realizacji projektu działalność Zespołu na Uniwersytecie Łódzkim zostanie utrzymana.
W skład Zespołu wchodzą metodyk ds. kształcenia tradycyjnego, metodyk ds. e-learningu oraz informatyk grafik.
Do głównych zadań zespołu należy:
- badanie potrzeb nauczycieli akademickich w zakresie doskonalenia zajęć dydaktycznych
- organizowanie szkoleń, w tym szkoleń indywidualnych, webinarów dotyczących kształcenia tradycyjnego oraz kształcenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
- opracowanie poradników, ebooków, krótkich materiałów video z zakresu dydaktyki

Magdalena Boroń, metodyk ds. e-learningu

Justyna Długosz, informatyk grafik

Kamila Pytka, metodyk ds. kształcenia tradycyjnego
Oferta szkoleń
Wszystkich Nauczycieli Akademickich Uniwersytetu Łódzkiego serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty szkoleń. Katalog będzie sukcesywnie uzupełniany o kolejne spotkania.
Liczba miejsc na poszczególnych szkoleniach jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. O skutecznym zapisie uczestnik informowany jest drogą mailową.
Z zakresu metodyki realizacji zajęć tradycyjnych
Moment weryfikacji wiedzy i umiejętności Studentów w postaci kolokwium lub egzaminu bywa bardzo stresujący, zwłaszcza, gdy obejmuje szeroką partię, czasem nieco abstrakcyjnego w odbiorze materiału lub obszaru tematycznego, który jest wyjątkowo daleki od specjalizacji Studentów. W takiej sytuacji Studenci z pewnością docenią różnego rodzaju powtórzenia materiału w bardziej komfortowej atmosferze. Poszukując formatu powtórzenia warto rozważyć metodę stacji zadaniowych, w których pracują grupy Studentów mogący się wspierać, uzupełniać i uczyć wzajemnie. W trakcie webinaru porozmawiamy o istocie metody stacji zadaniowych, zasadach projektowania zadań i organizacji zajęć, możliwych rodzajach zadań oraz kryteriach oceniania Studentów. Zastanowimy się również nad tym, jak stworzyć stacje wirtualne, w których grupy studenckie mogą pracować bez “rozpraszania ich” przez inne zespoły. Będziecie Państwo również mieli możliwość zaprojektowania zadań do stacji w ramach swoich zajęć oraz zaplanowania przebiegu takiego spotkania.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 29 kwietnia (wtorek) godz. 10.00-11.30 - formularz zapisów
Wielu Studentów pozostaje niechętnych wobec prac domowych, które wpisują się w ich pracę bieżącą. O ile Nauczyciel Akademicki nie jest w stanie wpłynąć na pozostałe obowiązki, które Studenci muszą wykonać w tym samym czasie poza zajęciami, o tyle może i powinien zastanowić się nad tym, czy zmiana pomysłu na pracę domową może zmotywować Studenta do jej satysfakcjonującego wykonania. Podczas tego webinaru poszukamy inspiracji, jak tworzyć zadania domowe, które będą stanowiły atrakcyjne wyzwanie dla Studenta, jakie materiały dydaktyczne na te potrzeby warto przygotować albo jak zachęcić Studenta do ich poszukiwania, jak zwiększyć skuteczność prac domowych w ujęciu osiągania efektów uczenia się oraz w jaki sposób zorganizować sprawdzanie prac i udzielanie informacji zwrotnej. Jeśli bowiem praca domowa nie będzie już tylko odtwórczym obowiązkiem, ale autentycznie przydatnym narzędziem, istnieje realna szansa na zmianę postawy Studentów wobec niej.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 7 maja 2025 r. (środa) godz. 9.00-10.15 - formularz zapisów
Drama, czyli metoda polegająca na odgrywaniu ról w celu rozwiązywania problemu jest jedną z bardziej angażujących, a przez to wpływających na skuteczność nauki metod dydaktycznych. Ma ona także walor rozrywki i jest możliwa do zastosowania na wielu kierunkach studiów. Celem webinaru jest prezentacja istoty tej metody ekspresji i impresji, a także wachlarza jej odmian. Zastanowimy się wspólnie, w jaki sposób można wykorzystać dramę do rozwijania myślenia krytycznego, lepszego rozumienia rzeczywistości i podnoszenia atrakcyjności zajęć dydaktycznych.
Uwaga! Webinar stanowi wycinek ze szkolenia “Skuteczne metody i narzędzia dydaktyczne. Metody ekspresji i impresji”.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 9 maja 2025 r. (piątek) godz. 10.00-11.15 - formularz zapisów
Studenci, którzy spędzają wiele godzin w tygodniu na zajęciach, a dodatkowo często pracują zawodowo zwracają baczną uwagę na zaangażowanie Nauczycieli Akademickich w prowadzone wykłady, ćwiczenia, konwersatoria itd. Jeśli przypuszczają, że Nauczyciel nie jest intelektualnie i fizycznie zaangażowany w zajęcia, odczuwają znudzenie i frustrację, a przez to sami nie mają motywacji, aby wykazywać się zaangażowaniem. Na jakiej podstawie Studenci oceniają stopień zaangażowania Nauczyciela? Czy szeroka wiedza merytoryczna wystarczy, aby zainteresować Studenta zajęciami? Od czego zależy podejście Studenta do zajęć z danego przedmiotu? Na te i inne pytania poszukamy odpowiedzi w trakcie tego webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 4 czerwca 2025 r. (środa) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Proces uczenia Studentów w postaci stopniowego przechodzenia o fundamentów teoretycznych, poprzez informacje specjalistyczne aż do analizy przykładów wydaje się być zupełnie naturalny, zarówno z perspektywy Nauczyciela, jak i osób uczących się. Prawdziwe wyzwanie stanowi jednak uczenie osób, które równolegle zaczęły studiować i pracować albo od dawna są aktywne zawodowo, ale dopiero teraz podejmują studia. Takie osoby z jednej strony mogą być dostępnymi praktykami, ale z drugiej strony wykazują krytyczne podejście do przekazywanych informacji, wskazując na aspekty “odbiegające od rzeczywistości” pozaakademickiej. Czego osoby pracujące oczekują od uczelni wyższej? Jak autentycznie zainteresować ich omawianymi zagadnieniami? Jakie metody dydaktyczne im zaproponować? Jak wyjaśniać cel poszczególnych aktywności? Jak zmotywować ich do kontynuowania nauki? Na te i inne pytania poszukamy odpowiedzi w trakcie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 15 maja 2025 r. (czwartek) godz. 13.00-14.30 - formularz zapisów
Umiejętność stosowania storytellingu na zajęciach nadaje barwę i rytm wystąpieniom Nauczyciela Akademickiego, ale także może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania Studentów i ich chęci pomocy bohaterom opowieści. Stosowanie fabuły i tego typu historii jest z pewnością potrzebne, ale chociaż nie jest rozwiązaniem nowym, wciąż stwarza wiele wyzwań. Jaką fabułę wybrać? Kogo uczynić bohaterem spotkania lub cyklu zajęć? Czy posługiwać się historiami autentycznymi, baśniowymi, filmowymi czy zupełnie wymyślonymi? Czy fabuła musi dokładnie odnosić się do treści zajęć? A może wystarczy stworzenie postaci, która pociągnie Studentów za sobą? Poszukajmy wspólnie inspiracji do storytellingu w edukacji osób dorosłych.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 11 czerwca (środa) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Studenci z pokolenia Z, a także przyszli Studenci z pokolenia Alfa mają zupełnie inne potrzeby i przyzwyczajenia w zakresie docierających do nich komunikatów niż reprezentanci starszych pokoleń. Mają trudności z zapamiętaniem zbyt rozbudowanych informacji, czytaniem ze zrozumieniem długich tekstów czy dłuższymi wypowiedziami. Oczekują jednocześnie szybkiej i pomocnej informacji zwrotnej. W trakcie webinaru zidentyfikujemy przyczyny określonych problemów w komunikacji z pokoleniem Z, zastanowimy się, na które z tych aspektów Nauczyciel ma wpływ, a także poszukamy rozwiązań dla tych trudności. Celem webinaru jest także poznanie oczekiwań komunikacyjnych Studentów i nabycie umiejętności takiego przekształcania komunikatów ustnych i pisemnych, aby były one zrozumiałe dla obecnego pokolenia, motywujące do natychmiastowego działania, a jednocześnie nie traciły nic na warstwie merytorycznej.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 26 maja 2025 r. (poniedziałek) godz. 10.00-11.15 - formularz zapisów
Rozumienie interdyscyplinarności oraz kontekstu zjawisk z jednej strony przyczynia się do budowania szerokiej wiedzy Studentów, a z drugiej zbliża ich do wykonywania zaawansowanych zadań zawodowych. Z kolei umiejętność głębokiej pracy z informacjami oraz rozwijania sieci skojarzeń ułatwia zapamiętywanie. Natomiast zrozumienie procesów, ich uwarunkowań i konsekwencji pozwala przygotować się na modele działania. Czy to brzmi jak zupełnie niezwiązane ze sobą elementy? Niekoniecznie. Jak osiągnąć wszystkie te działania jednocześnie, aby Studenci wiedzieli, co mają robić, jak zapamiętywać oraz zrozumieli wizję działania Nauczyciela lub innego lidera? Z pomocą przychodzą mapy koncepcyjne, które pozwalają kompleksowo omówić dane zjawisko i przygotować się na jego możliwe konsekwencje, a czasem również dostrzec zupełnie nieoczywiste zależności. O celach edukacyjnych map koncepcyjnych, ich rodzajach oraz potencjale wykorzystania w trakcie zajęć porozmawiamy w czasie tego webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 16 czerwca (poniedziałek) godz. 13.00-14.30 - formularz zapisów
Planowanie aktywnych zajęć wiąże się zwykle z koniecznością przygotowania dla Studentów materiałów asynchronicznych, z którymi mogą zapoznać się przed lub po zajęciach. Wśród takich zasobów znajdują się również materiały wideo, które warto przygotować samodzielnie (materiały autorskie), aby mieć pełną kontrolę nad ich treścią i precyzyjnym dopasowaniem do treści kształcenia. Jak jednak przejść od pomysłu i chęci przygotowania wideo do jego realizacji? W czasie webinaru porozmawiamy w szczególności o tworzeniu scenariusza filmu edukacyjnego (jego wymaganych elementach, planowaniu scen, przygotowaniu elementów wizualnych i werbalnych) oraz możliwych modelach materiałów filmowych. Będziecie Państwo mieli szansę także przygotować scenariusz do własnego wideo edukacyjnego na potrzeby Państwa zajęć.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 26 czerwca (czwartek) godz. 13.00-14.30 - formularz zapisów
Na zaangażowanie Studentów w zajęcia i projekty dydaktyczne bez wątpienia wpływa jasne wyjaśnianie celów podejmowanych działań, a w jeszcze większym stopniu możliwość ich tworzenia lub współtworzenia przez Studentów. Jak zatem mówić o celach działań w kontekście języka korzyści? Jakie mogą być cele działań edukacyjnych, które Studenci mogą osiągnąć natychmiast, w niedalekiej lub w nieco dalszej przyszłości? Jak wskazywać na cele i efekty w ujęciu dydaktycznym, zawodowym i rozwojowym? Na te i inne pytania poszukamy odpowiedzi w czasie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 27 czerwca (piątek) godz. 10.00-11.30 - formularz zapisów
Sprawdzone i powtarzane metody dydaktyczne, zarówno aktywne, jak i bierne są przewidywalne i komfortowe dla Nauczycieli i Studentów. Nie powodują jednak ich prawdziwego rozwoju, a także nie sprzyjają długoterminowemu zaangażowaniu i zapamiętywaniu. Jaką dynamikę i sposób prowadzenia zajęć lubi ludzki mózg? Jak modyfikować dotychczasowe metody dydaktyczne, a jakie rewolucyjne zmiany można w tym zakresie wprowadzić? Jak zarządzać zmianą w trakcie zajęć dydaktycznych? W jaki sposób przekonać czasem sceptycznych Studentów i współpracowników do wychodzenia ze strefy ich dydaktycznego komfortu? Nad odpowiedziami na te pytania pochylimy się w czasie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 28 maja (wtorek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Nawet jeśli przekazywane w trakcie zajęć treści są trudne, wieloaspektowe czy abstrakcyjne, można ułatwić ich przyswajanie dzięki wdrażaniu elementów zabawy i przyjemności. Neurodydaktyka wyraźnie wskazuje na to, że uczymy się skutecznie również wtedy, kiedy nie myślimy o danym procesie jako o przyswajaniu wiedzy, ale robimy to niejako nieświadomie, równocześnie zajmując się rzeczami dla nas przyjemnymi. Po jakie gry edukacyjne można zatem sięgnąć? W jaki sposób wprowadzić na zajęcia eksperymenty? Jak wykorzystać filmy, muzykę czy przedstawienia dla pozyskania wiedzy i kompetencji społecznych? Nad tymi i innymi kwestiami związanymi z celowym łączeniem w optymalnych proporcjach rozrywki i edukacji pochylimy się w trakcie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 3 czerwca (poniedziałek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Podążając za poziomami myślenia i uczenia się uwzględnionymi w taksonomii Blooma i jej modyfikacji można prowadzić Studentów od przedstawienia im nowych pojęć czy zjawisk aż do planowania ich świadomego wykorzystania. Jak zatem pogłębiać i budować wiedzę Studentów? Jak zweryfikować, na jakim poziomie zrozumienia informacji i umiejętności stosowania wiedzy w praktyce się znajdują? Jakich metod i narzędzi dydaktycznych używać, aby wprowadzać Studentów na coraz wyższe poziomy rozwoju? Jak kształcić Studentów równomiernie na poziomie kognitywnym, afektywnym i psychomotorycznym? Nad odpowiedziami na te pytania pochylimy się w trakcie webinaru, aby finalnie móc zaprojektować zajęcia podążające za ideą taksonomii Blooma.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 11 czerwca (wtorek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Nauczyciele Akademiccy, którzy otwierają się na stosowanie metody odwróconej klasy, ale także po prostu chcieliby, aby Studenci rozszerzali swoją wiedzę poza zajęciami często stają przed wyzwaniem stworzenia właściwych materiałów dydaktycznych. Jak konstruować materiały dydaktyczne, aby jednocześnie zachować ich poziom merytoryczny, a także uczynić zrozumiałymi i atrakcyjnymi dla współczesnych Studentów, którzy nie muszą być jeszcze profesjonalistami w swojej dziedzinie? Czym różni się budowanie materiałów do nauki przy wspomaganiu Nauczyciela od tych do samodzielnej nauki? Z jakich rodzajów materiałów warto skorzystać? W jaki sposób zaplanować możliwość wyjaśniania wątpliwości w trakcie nauki poza zajęciami? Odpowiedzi na te pytania i inne rodzące się wątpliwości poszukamy w trakcie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 17 czerwca (poniedziałek) godz. 13.00-15.00 - formularz zapisów
Motywowanie Studentów do prezentowania swoich pomysłów i przedmiotów obserwacji stanowi jedną z najprostszych, chociaż często niedocenianych metod aktywizujących. Powinna być to również jedna z bardziej bezpiecznych metod dydaktycznych, również z punktu widzenia Studentów nieposiadających wystarczająco szerokiej wiedzy “obiektywnej”. Jakie metody gromadzenia pomysłów, również inne niż klasyczna burza mózgów, warto wykorzystywać? Jak zorganizować ocenianie pomysłów i umożliwić ich wdrażanie? Jakie pomoce dydaktyczne wykorzystać w trakcie gromadzenia pomysłów? Jak motywować do prezentowania i analizowania pomysłów również nieśmiałych Studentów i tych, którzy nie chcą oceniać innych? Nad tymi zagadnieniami pochylimy się w trakcie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 20 czerwca (czwartek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
O ile przebieg zajęć dydaktycznych pozostaje w całości lub w większości pod kontrolą Nauczyciela Akademickiego, o tyle uczenie się w ramach pracy bieżącej najczęściej jest zależne od danego Studenta. W efekcie również skala wiedzy, zaobserwowanych zjawisk czy wniosków zależy często od nastawienia danego Studenta, jego indywidualnej sytuacji życiowej czy kreatywności. Jakie metody formalnego i nieformalnego uczenia się można zorganizować? W jaki sposób przygotować polecenia i materiały dydaktyczne wspomagające uczenie się? Jak weryfikować przebieg uczenia się oraz jego krótko- i długoterminowe efekty? Jak rozbudzić ciekawość Studentów? Odpowiedzi na te i inne pytania poszukamy w czasie webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 25 czerwca (wtorek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Przyswajanie informacji w sposób bezpośredni i bezrefleksyjny nie sprzyja długotrwałemu zapamiętywaniu i prawdziwemu uczeniu się. Powoduje rozczarowanie Nauczyciela postawą Studenta, a także może wywołać poczucie dyskomfortu czy wręcz paniki, jeśli dokładnie zapamiętywane informacje nie zostaną przywołane z czeluści pamięci w trakcie zaliczenia. W trakcie webinaru porozmawiamy o poziomach coraz głębszego przetwarzania informacji, a także poziomach wiedzy. Zastanowimy się nad tym, jakie zadania warto przygotować dla Studentów, jak budować bieżące komunikaty oraz jak weryfikować osiągnięte efekty uczenia się, aby zmotywować Studenta do satysfakcjonującej i głębokiej pracy z informacjami, a tym samym wspomóc jego rozwój.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 27 czerwca (czwartek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Z zakresu metodyki zajęć e-learningowych
Rola Nauczyciela Akademickiego w nauczaniu online wykracza daleko poza przekazywanie wiedzy – w tym środowisku Nauczyciel Akademicki to przede wszystkim Mentor, Projektant doświadczeń edukacyjnych, Moderator. Jak odnaleźć się w tej wielowymiarowej roli?
Zapraszamy na zajęcia, podczas których opowiem Państwu o:
- rolach Nauczyciela Akademickiego w nauczaniu online,
- kompetencjach, jakimi powinien wyróżniać się Nauczyciel Akademicki w środowisku nauczania online,
- sposobach budowania relacji w grupie online.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 5 czerwca (czwartek) godz. 13.00-14.15 - formularz zapisów
Ewaluacja kursu to nie tylko formalność, ale i narzędzie wspierające rozwój jakości dydaktycznej. Niech stanie się ona narzędziem Państwa rozwoju – nie obowiązkiem, ale impulsem do zmiany.
Zapraszamy na zajęcia poświęcone ewaluacji zajęć dydaktycznych, podczas których dowiecie się Państwo:
- dlaczego warto prowadzić ewaluację – nie tylko obowiązkową, ale też własną, ukierunkowaną na rozwój,
- jakie dane zbierać i jak je interpretować, by miały realną wartość,
- jakie metody stosować, by uzyskać rzetelną i szczerą informację zwrotną od Osób Studenckich (nie tylko ankiety!),
- jak przekształcać zebrane informacje w konkretne działania – usprawniać materiały, metody nauczania i kontakt z Osobami Studenckimi.
To spotkanie pomoże Państwu zbudować kursy bardziej angażujące, skuteczne i dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb Osób Studenckich.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 10 czerwca (wtorek) godz. 12.30-13.45 - formularz zapisów
W czerwcu prowadzone będą szkolenia dedykowane Wydziałom UŁ zgodnie z ustaleniami z zakresu aktywności na platformie Moodle.
Aktywności, które będą ćwiczone w ramach szkoleń to: lekcja, warsztat, interaktywna treść H5P, Wiki.
Wspomniane aktywności stwarzają możliwość realizowania zajęć w bardziej ciekawy i aktywizujący sposób a zarazem nie tracący na jakości merytorycznej. Umiejętności działania na platformie Moodle są szczególnie istotne w momencie prowadzenia zajęć na odległość w trybie synchronicznym i asynchronicznym oraz w trybie hybrydowym.
Zajęcia kierowane są do Nauczycieli Akademickich, którzy chcą opanować sztukę zarządzania czasem i organizacji pracy w środowisku zdalnym. Podczas webinaru:
- sprawdzimy, jak efektywnie planować proces dydaktyczny online, wykorzystując narzędzia codziennej pracy,
- poznamy techniki wspierania w zarządzaniu czasem i samodyscyplinie (metoda Pomodoro, technika Eisenhowera,
- odkryjemy, jak balansować między zajęciami synchronicznymi a asynchronicznymi.
Efektem zajęć będzie opanowanie przez Uczestników funkcji narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy do efektywnego planowania zajęć, znajomość teoretyczna i praktyczna metod wspierania w zarządzaniu czasem oraz umiejętność organizacji zajęć synchronicznych
i asynchronicznych.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w webinarze oraz wykonanie pracy domowej – przykładowego harmonogramu zajęć online.
Zaproszenie na webinar zostanie przesłane 12 marca.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
- 13 marca (czwartek) godz. 12.30-14.00 - formularz zapisów
Konsultacje
Konsultacje indywidualne dla nauczycieli i innych osób prowadzących zajęcia dydaktyczne.
Zakres konsultacji:
- metodyka kształcenia tradycyjnego, praca z sylabusem, innowacje edukacyjne, myślenie wizualne dla nauczycieli,
- wykorzystanie Moodle i Office w dydaktyce,
- metodyka e-lerningu i kształcenia hybrydowego,
- wsparcie informatyczno-graficzne, konsultacje prezentacji multimedialnych i innych materiałów graficznych używanych w procesach dydaktycznych, pomoc z zakresu ilustrowania i wizualizowania informacji.
Oferujemy również metodyczne hospitacje zajęć połączone z poradami merytoryczno i/lub graficznymi dla zainteresowanych osób.
Terminy:
poniedziałki i wtorki w godz. 12-14 - prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową.
Kontakt
Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
ul. Uniwersytecka 3
90-137 Łódź
Zespół Doskonałości Dydaktycznej:
pok. 302
telefon: (42) 635-40-40
- metodyk ds. kształcenia tradycyjnego - Kamila Pytka: kamila.pytka@uni.lodz.pl
- metodyk ds. e-learnigu - Magdalena Boroń: magdalena.boron@uni.lodz.pl
- informatyk grafik - Justyna Długosz: justyna.dlugosz@uni.lodz.pl
Obsługa administracyjna projektu:
pok. 305
kontakt : noweksztalcenie@uni.lodz.pl