Biogram

Jestem absolwentką naszej uczelni. Ukończyłam na Uniwersytecie Łódzkim dwa kierunki, które w tamtym czasie oferowały wiedzę na temat komunikacji, public relations i mediów masowych. Jeszcze w trakcie studiów zaczęłam pracę jako pijarowiec – najpierw w dziale marketingu w Pelion Healthcare Group, a następnie w agencjach PR: Telma Communications Agency oraz Linkleaders. Wśród obsługiwanych przeze mnie klientów znajdowały się m.in. czołowe korporacje z sektora nowoczesnych usług dla biznesu, jak i mniejsze podmioty z branży edukacyjnej czy HoReCa.

Zainteresowania

Gdy nie ma mnie w pracy, najprawdopodobniej tworzę ceramikę, podróżuję albo medytuję.

Osiągnięcia

Czym się zajmuję - opis stanowiska

Koordynator ds. komunikacji i PR

Centrum Komunikacji Marki

Opiekuję się procesem wzmacniania oraz ocieplania wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego

  • Biorę udział w tworzeniu strategii komunikacji wewnętrznej UŁ oraz w pracach nad budowaniem kapitału marki
  • Tworzę teksty wizerunkowe
  • Przygotowuję action plany, związane z projektami i programami o kluczowym znaczeniu wizerunkowym dla Uniwersytetu Łódzkiego
  • Udzielam konsultacji wizerunkowych dotyczących: przygotowywania materiałów promocyjnych, udziału w przedsięwzięciach zewnętrznych, udzielania patronatów, współpracy reklamowej
  • Koordynuję projekty budujące społeczność i/lub postawy prośrodowiskowe oraz z zakresu USR (uczelnianej odpowiedzialności biznesu)

Dyżury

Koordynator ds. komunikacji i PR

Centrum Komunikacji Marki

Uniwersytecka 3 pokój: 211 90-137 Łódź

Kontakt

Koordynator ds. komunikacji i PR

Centrum Komunikacji Marki

tel: 512-309-297

e-mail: komunikacja@uni.lodz.pl

www:

Uniwersytecka 3
90-137 Łódź

Uniwersytecka 3 pokój: 211 90-137 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR