Czym się zajmuję - opis stanowiska

starszy specjalista

Centrum Szkół Doktorskich

Sekretarz Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych UŁ:

1. Obsługa administracyjna szkoły doktorskiej polegająca na realizacji bieżących zadań wynikających z działalności szkoły.

2. Wsparcie administracyjne Dyrektorów szkół doktorskich oraz Rady Szkoły w zakresie realizacji zadań wynikających z regulaminów szkół doktorskich oraz innych przepisów prawnych.

3. Obsługa kandydatów do szkoły doktorskiej w zakresie:

  • zbierania dokumentacji, przygotowywania i doręczenia decyzji itp.;
  • procesu rekrutacji i obsługi systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK).

4. Obsługa administracyjna doktorantów szkoły doktorskiej w zakresie:

  • obsługi systemów, m.in. USOS, POL-on;
  • wydawania zaświadczeń, przyjmowania wniosków i podań, przedłużania legitymacji itp.;
  • przeprowadzenia oceny śródokresowej;
  • przebiegu procesu kształcenia;

5. Przygotowywanie zestawień środków wydatkowanych w szkole doktorskiej związanych z obsługą administracyjną szkoły i procesem kształcenia.

6. Wsparcie dyrektorów szkół doktorskich w zakresie organizacji procesu kształcenia przewidzianego dla doktorantów szkół.

7. Obsługa strony internetowej szkoły doktorskiej.

8. Współpraca z wydziałami UŁ w zakresie spraw rekrutacyjnych, dydaktycznych, administracyjnych i finansowych.

9. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

10. Zastępowanie innego pracownika jednostki w przypadku jego nieobecności.

11. Wykonywanie innych poleceń Przełożonego.

Dyżury

starszy specjalista

Centrum Szkół Doktorskich

wtorek: 09:00-15:00
piątek: 09:00-15:00

Jana Matejki 21/23 pokój: 114 90-237 Łódź

Kontakt

starszy specjalista

Centrum Szkół Doktorskich

tel: 601-083-029

tel: 42-635-62-42

e-mail: office.sdns@uni.lodz.pl

e-mail:

www: https://www.uni.lodz.pl/sdns

Jana Matejki 21/23
90-237 Łódź

Jana Matejki 21/23 pokój: 114 90-237 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR