• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • Zarządzanie w uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Centra Naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Popularyzacja nauki
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • Szkoły
  • Biznes
  • Media
  • Kultura
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Akcje społeczne
  • Raporty
  • Rankingi
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
Studiuję w UniLodz
  • Społeczność
  • Rozwój
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • Zarządzanie w uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Centra Naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Popularyzacja nauki
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • Szkoły
    • Biznes
    • Media
    • Kultura
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Akcje społeczne
    • Raporty
    • Rankingi
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
  • Studiuję w UniLodz
    • Społeczność
    • Rozwój
    • Wsparcie
    • Kampus
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr hab.

Artur Modliński

STANOWISKO:
Profesor uczelni, Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją
Katedra Zarządzania, Wydział Zarządzania
e-mail: artur.modlinski@uni.lodz.pl
www: http://kz.wz.uni.lodz.pl
FUNKCJA:
Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją , Wydział Zarządzania
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Funkcje na Uczelni
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • google-scholar
  • scopus
  • web-of-science
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

Profesor uczelni, Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją

Katedra Zarządzania

Doktorat obronił w obszarze nauk ekonomicznych w roku 2018, a stopień doktora habilitowanego uzyskał w roku 2024. Pracował w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego, aby następnie przenieść się do Katedry Zarządzania, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie od 2019 roku pełni funkcję kierownika Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jednocześnie jest badaczem w Międzynarodowym Centrum Badawczym (CITAD) przy Uniwersytecie Lusiada, Laboratorium Urban Sensorial w Lizbonie, Instytucie Iris Ankona w Rydze, Laboratorium Augmented Human Intelligence & Digital Ergonomics Lab przy Universita di Pavia we Włoszech, Fundacji Romualdo del Bianco we Florencji oraz Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka. Jest członkiem Komitetu Sterującego Konsorcjum Naukowego Ad Astra, członkiem Komisji ds. Jakości Badań Naukowych WZ UŁ oraz Komisji Młodych Naukowców czy Rektorze UŁ. Współpracuje z Państwową Wyższą Szkołą Filmową w Łodzi. Od 2019 roku kieruje studiami Automatyzacja Procesów Biznesowych - BPA, które zostały nagrodzone przez biznes ze względu na swoją praktyczną formułę (studia realizowane są przy współpracy z firmami Nordea, Bosch, Fujitsu, DXC technology, Digital Workforce, Digital Teammates). Dumny ze swoich wychowanków i wychowanek promotor 50 prac licencjackich. W 2023 roku otrzymał nagrodę "Zawsze dla nas" przyznawaną wykładowcom wspierającym studentów w ich rozwoju przez absolwentów Wydziału Zarządzania.

Zainteresowany łączeniem różnych dyscyplin naukowych i metod badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem posthumanizmu, transhumanizmy, teorii ewolucji, psychologii oraz studiów genderowych do wyjaśniania aspektów zarządczych związanych z nowymi technologiami. Szczególne miejsce w swoich projektach naukowych poświęca problematyce szeroko rozumianej granicy i sposobów/przyczyn jej przekraczania, transgresji, intersekcjonalności.

Jest laureatem ponad 40 stypendiów i nagród naukowych (w tym dwukrotnym Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Stypendium I Stopnia Marszała Województwa Łódzkiego, Stypendium VIP Fundacji DAAD, Stypendium Santander, Nagród JM Rektora UŁ za działalność naukową, organizacyjną i dydaktyczną), organizował liczne konferencje (w tym w Oxfordzie, Lizbonie, Florencji, Rydze). Był zaangażowany w realizację dziesięciu grantów finansowych z zasobów NCN, Campus Culturae, Horyzont Europa, FCP. Współpracuje z biznesem (w tym ze start-upami) w zakresie rozwoju produktów technologicznych i ucyfrowienia organizacji. Prowadzi zajęcia na licznych kursach podyplomowych i MBA oraz recenzuje artykuły w czasopismach naukowych z listy JCR

(Social Network Analysis and Mining, Computers in Human Behavior, International Journal of Human-Computer Interaction, International Journal of Human Resource Management, IEEE Transactions on Human-Machine Systems, Tourism Management, Stress & Health, Scientific Reports by Nature, Humanities and Social Sciences Communications, Discover Computing).

 

Regularnie recenzuje wnioski grantowe z zakresu nowych technologii dla Programu Fulbrighta.

Podczas swojej pracy badawczo-wdrożeniowej odkrył i skonceptualizował takie zjawiska jak techno-empowerment, technoizacja, konformizm algorytmiczny, carnal collapse effect. Podczas badań terenowych zaobserwował fenomen HRR (human robbing robot), odkrył i skonceptualizował Re-Manualizację Procesów Biznesowych, opisał konflikt ról organizacyjnych zachodzących między człowiekiem i maszyną (HMTRC – human machine trans role conflict). Wraz z posthumanistą Matthew Gladdenem stworzył metaforę organizacji jako cyborga.

Posługuje się językiem angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, szwedzkim, włoskim i rosyjskim. Współpracuje z badaczami i badaczkami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii, Włoch, Holandii, Niemiec, Łotwy, Szwecji, Finlandii, Pakistanu i Sri Lanki.

Aktywnie angażuje się we wspieranie firm w ich transformacji cyfrowej - pisząc wnioski grantowe, tworząc raporty, prowadząc szkolenia, warsztaty i powerspeeche, a także prowadząc ewaluacje i ekspertyzy wdrożeniowe z zakresu nowych technologii.

Najważniejsze publikacje:

  • Modliński, A., Fortuna, P., & Rożnowski, B. (2023). Robots onboard? Investigating what individual predispositions and attitudes influence the reactions of museums’ employees towards the adoption of social robots. Museum Management and Curatorship, 1-25.
  • Modliński, A. (2023). The psychological and ethological antecedents of human consent to techno-empowerment of autonomous office assistants. AI & SOCIETY, 38(2), 647-663.
  • Modliński, A., & Skowroński, D. (2023). The phenomenon of techno-empowerment in the socio-organizational context. World Futures, 79(6), 669-685.
  • Fortuna, P., Modliński, A., & McNeill, M. (2023). Creators matter. perception and pricing of art made by human, cyborgs and humanoid robots. Empirical Studies of the Arts, 41(2), 331-351.
  • Modliński, A., Fortuna, P., & Rożnowski, B. (2023). Human–machine trans roles conflict in the organization: How sensitive are customers to intelligent robots replacing the human workforce?. International Journal of Consumer Studies, 47(1), 100-117.
  • Modliński, A., & Gladden, M. E. (2022). An organizational metaphor for the 4th industrial revolution: the organization as Cyborg. World Futures, 78(6), 372-391.
  • Gladden, M., Fortuna, P., & Modliński, A. (2022). The empowerment of artificial intelligence in post-digital organizations: exploring human interactions with supervisory AI. Human Technology, 18(2), 98-121.
  • Modliński, A., Gwiaździński, E., & Karpińska-Krakowiak, M. (2022). The effects of religiosity and gender on attitudes and trust toward autonomous vehicles. The Journal of High Technology Management Research, 33(1), 100426.
  • Bartosiak, M. L., & Modlinski, A. (2022). Fired by an algorithm? Exploration of conformism with biased intelligent decision support systems in the context of workplace discipline. Career Development International, 27(6/7), 601-615
  • Fortuna, P., & Modliński, A. (2021). A (I) rtist or counterfeiter? artificial intelligence as (D) evaluating factor on the art market. The Journal of Arts Management, Law, and Society, 51(3), 188-201.
  • Modliński, A., & Gladden, M. (2021). Applying ethology to design human-oriented technology. Experimental study on the signalling role of the labelling effect in technology’s empowerment. Human Technology, 17(2), 164-189.
  • Karpinska-Krakowiak, M., & Modlinski, A. (2020). Popularity of branded content in social media. Journal of Computer Information Systems, 60(4), 309-315.
  • Modlinski, A., & Pinto, L. M. (2020). Managing substitutive and complementary technologies in cultural institutions: Market/mission perspectives. Management: Journal of Contemporary Management Issues, 25(Special issue), 1-10.
  • Markova, M., Modliński, A., & Pinto, L. M. (2020). Creative or analitical way for career development? Relationship marketing in the field of international business education. Creativity Studies, 13(1), 99-113.
  • Czajkowska, M., & Modliński, A. (2019). Znaczenie trendu dzielenia się dla współczesnej ekonomii i przywództwa organizacyjnego. Studia Prawno-Ekonomiczne, 111, 225-242.
  • Karpińska-Krakowiak, M., & Modliński, A. (2018). The effects of pranks in social media on brands. Journal of Computer Information Systems, 58(3), 282-290.
  • Modliński, A. (2018). Decyzje konsumenckie w dobie rewolucji cyfrowej i sztucznej inteligencji—przegląd trendów. In Forum Socjologiczne (Vol. 9, pp. 181-189). Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego.
  • Karpinska-Krakowiak, M., & Modliński, A. (2014). Prankvertising–pranks as a new form of brand advertising online, Modern Management Review XIX(21):31-44

Funkcje na Uczelni

Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją

Kierowanie interdyscyplinarnym zespołem badawczym i popularyzowanie nauki.

Biogram

Doktorat obronił w obszarze nauk ekonomicznych w roku 2018, a stopień doktora habilitowanego uzyskał w roku 2024. Pracował w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego, aby następnie przenieść się do Katedry Zarządzania, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie od 2019 roku pełni funkcję kierownika Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jednocześnie jest badaczem w Międzynarodowym Centrum Badawczym (CITAD) przy Uniwersytecie Lusiada, Laboratorium Urban Sensorial w Lizbonie, Instytucie Iris Ankona w Rydze, Laboratorium Augmented Human Intelligence & Digital Ergonomics Lab przy Universita di Pavia we Włoszech, Fundacji Romualdo del Bianco we Florencji, Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka oraz speakerem w Digital University. Jest członkiem Komitetu Sterującego Konsorcjum Naukowego Ad Astra, członkiem Komisji ds. Jakości Badań Naukowych WZ UŁ, Komisji Młodych Naukowców czy Rektorze UŁ, Rady ds. Równego Traktowania UŁ. Współpracuje z Państwową Wyższą Szkołą Filmową w Łodzi. Od 2019 roku kieruje studiami Automatyzacja Procesów Biznesowych - BPA, które zostały nagrodzone przez biznes ze względu na swoją praktyczną formułę (studia realizowane są przy współpracy z firmami Nordea, Bosch, Fujitsu, DXC technology, Digital Workforce, Digital Teammates). Dumny ze swoich wychowanków i wychowanek promotor 50 prac licencjackich. W 2023 roku otrzymał nagrodę "Zawsze dla nas", a w 2024 roku nagrody "Zawsze dla nas", "Miliard w rozumie" i "Sprawiedliwy wykładowca" przyznawane przez absolwentów Wydziału Zarządzania. 

Zainteresowany łączeniem różnych dyscyplin naukowych i metod badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem posthumanizmu, transhumanizmu, teorii ewolucji, psychologii oraz studiów genderowych do wyjaśniania aspektów zarządczych związanych z nowymi technologiami. Szczególne miejsce w swoich projektach naukowych poświęca problematyce szeroko rozumianej granicy i sposobów/przyczyn jej przekraczania, transgresji, intersekcjonalności.

Jest laureatem ponad 40 stypendiów i nagród naukowych (w tym dwukrotnym Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Stypendium I Stopnia Marszała Województwa Łódzkiego, Stypendium VIP Fundacji DAAD, Stypendium Santander, Nagród JM Rektora UŁ za działalność naukową, organizacyjną i dydaktyczną), organizował liczne konferencje (w tym w Oxfordzie, Lizbonie, Florencji, Rydze). Był zaangażowany w realizację dziesięciu grantów finansowych z zasobów NCN, Campus Culturae, Horyzont Europa, FCP. Współpracuje z biznesem (w tym ze start-upami) w zakresie rozwoju produktów technologicznych i ucyfrowienia organizacji. Prowadzi zajęcia na licznych kursach podyplomowych i MBA oraz recenzuje artykuły w czasopismach naukowych z listy JCR (Social Network Analysis and Mining, Computers in Human Behavior, International Journal of Human-Computer Interaction, International Journal of Human Resource Management, IEEE Transactions on Human-Machine Systems, Tourism Management, Stress & Health, Scientific Reports by Nature, Humanities and Social Sciences Communications, Discover Computing, Information Systems Frontiers, AI & Society, Interacting with Computers, International Marketing Review). Regularnie recenzuje wnioski grantowe z zakresu nowych technologii dla Programu Fulbrighta.

Podczas swojej pracy badawczo-wdrożeniowej odkrył i skonceptualizował takie zjawiska jak techno-empowerment, technoizacja, konformizm algorytmiczny, technologicznie zrównoważona organizacja i synaptic endorsement. Podczas badań terenowych zaobserwował Re-Manualizację Procesów Biznesowych, opisał konflikt ról organizacyjnych zachodzących między człowiekiem i maszyną (HMTRC – human machine trans role conflict) oraz ryzyko kontekstowe. Wraz z posthumanistą Matthew Gladdenem stworzył metaforę organizacji jako cyborga.

Posługuje się językiem angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, szwedzkim, włoskim i rosyjskim. Współpracuje z badaczami i badaczkami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii, Włoch, Holandii, Niemiec, Łotwy, Szwecji, Finlandii, Pakistanu i Sri Lanki.

Aktywnie angażuje się we wspieranie organizacji w ich transformacji cyfrowej - pisząc wnioski grantowe, tworząc raporty, prowadząc szkolenia, warsztaty i powerspeeche (m.in Santander, InPost, Unum, Orange, mBank, Roedl & Partner), a także prowadząc ewaluacje i ekspertyzy wdrożeniowe z zakresu nowych technologii. Współorganizator trzech MiniHackathonów z Digital Workforce, Onwelo i EY. Istotną część swojej działalności poświęca dzieciom i młodzieży - prowadząc warsztaty z zakresu bezpieczeństwa w sieci, radzenia sobie z hejtem, rozwijania dobrostanu i stawiania zdrowych granic.

Autor narzędzi pomiarowych i materiałów szkoleniowych: stworzył metaforę VULCANO pomagającą opisać środowisko Rewolucji 5.0, skali PTSO, skali RHMTRC oraz Macierzy Zrównoważonego Przywództwa. W warsztatach i szkoleniach stawia na empatyczną przestrzeń i (p)eedback, stosuje metafory (szczególnie metafory organizacji jako cyborga), symulacje i narzędzia scenariuszowe.

Wartości i umiejętności miękkie: empatia połączona z jasnym stawianiem granic, konstruktywny feedback, wiara w moc różnorodności. 

Współtwórca raportów branżowych z biznesem:

Mentiway - Raport o mentoringu w Polsce i nowych technologiach w rozwoju pracowników - Treść raportu

Mentiway - Mentoring na uczelniach wyższych w Polsce - Treść raportu

EY Academy of Business - Przywódca Przyszłości: Jak zmieni się rola lidera w erze sztucznej inteligencji? - Treść raportu

EY Academy of Business -  Raport: Jutro zaczyna się dziś. Przewodnik po szkoleniach przyszłości. -  Treść raportu

EY Academy of Business - Raport: Technostres w erze cyfrowej: wyzwania i rozwiązania dla nowoczesnych organizacji. - Treść raportu

<h1></h1>

Zainteresowania

Naukowe
  • Metody rozwijania kompetencji cyfrowych pracowników (technoexcellence)
  • Modele budowania akceptacji dla inteligentnych technologii
  • Strategie adopcji inteligentnych technologii do organizacji
  • Metody integracji pracowników wokół technologii (metodyka CRI)
  • Interakcje człowieka z maszyną wspierające dobrostant
  • Zagadnienia transgresji i intersekcjonalności
Metodyczne
  • Badania eksperymentalne (laboratoryjne)
  • Budowanie i walidacja narzędzi pomiarowych
  • Etnografia organizacyjna (prakseografia, kolaż narracyjny)
  • Badania projekcyjne
Biznesowe
  • Adopcja inteligentnych systemów do organizacji (budowanie wiarygodnej technologii i zaufania pracowników)
  • Budowanie i rozwój technoexcellence organizacji (doskonalenie procesów z wykorzystaniem technologii)
  • Rozwój kompetencji cyfrowych pracowników (diagnoza i szkolenia rozwojowe)
  • Mentoring technologiczny (wspieranie rozwoju pracowników z obszaru IT)
  • Technowzmocnienie organizacji (zwiększanie efektywność poprzez adopcję technologii)

Osiągnięcia

Najważniejsze publikacje:

  • Modliński, A., & Trump, R. K. (2025). The impact of speciesism on customers' acceptance of service automation. Journal of Service Theory and Practice.
  • Kedziora, D., Modliński, A., Smolander, K., Piotrowicz, W., & Syed, R. (2024). Collaborative implementation framework for building trust in software robots: Case of Posti Group. In Trust and Artificial Intelligence (pp. 284-294). Routledge.
  • Modlinski, A., Kedziora, D., Hak, A., Motylewski, J., Kedziora, J., Reijers, H. A., & del-Río-Ortega, A. (2024, September). Techno-empowerment of process automation: understanding employee acceptance of autonomous AI in business processes. In International Conference on Business Process Management (pp. 511-527). Cham: Springer Nature Switzerland.
  • Modliński, A., & Pawlak, A. F. (2024). The Relationship Between the Mental Ill-Being of Youth and a Question They Wish to Ask the Artificial Intelligence. The Exploratory Study. In Machine Intelligence and Digital Interaction Conference (pp. 200-207). Springer, Cham.
  • Modliński, A., Fortuna, P., & Rożnowski, B. (2023). Robots onboard? Investigating what individual predispositions and attitudes influence the reactions of museums’ employees towards the adoption of social robots. Museum Management and Curatorship, 1-25.
  • Modliński, A. (2023). The psychological and ethological antecedents of human consent to techno-empowerment of autonomous office assistants. AI & SOCIETY, 38(2), 647-663.
  • Modliński, A., & Skowroński, D. (2023). The phenomenon of techno-empowerment in the socio-organizational context. World Futures, 79(6), 669-685.
  • Fortuna, P., Modliński, A., & McNeill, M. (2023). Creators matter. perception and pricing of art made by human, cyborgs and humanoid robots. Empirical Studies of the Arts, 41(2), 331-351.
  • Modliński, A., Fortuna, P., & Rożnowski, B. (2023). Human–machine trans roles conflict in the organization: How sensitive are customers to intelligent robots replacing the human workforce?. International Journal of Consumer Studies, 47(1), 100-117.
  • Modliński, A., & Gladden, M. E. (2022). An organizational metaphor for the 4th industrial revolution: the organization as Cyborg. World Futures, 78(6), 372-391.
  • Gladden, M., Fortuna, P., & Modliński, A. (2022). The empowerment of artificial intelligence in post-digital organizations: exploring human interactions with supervisory AI. Human Technology, 18(2), 98-121.
  • Modliński, A., Gwiaździński, E., & Karpińska-Krakowiak, M. (2022). The effects of religiosity and gender on attitudes and trust toward autonomous vehicles. The Journal of High Technology Management Research, 33(1), 100426.
  • Bartosiak, M. L., & Modlinski, A. (2022). Fired by an algorithm? Exploration of conformism with biased intelligent decision support systems in the context of workplace discipline. Career Development International, 27(6/7), 601-615
  • Fortuna, P., & Modliński, A. (2021). A (I) rtist or counterfeiter? artificial intelligence as (D) evaluating factor on the art market. The Journal of Arts Management, Law, and Society, 51(3), 188-201.
  • Modliński, A., & Gladden, M. (2021). Applying ethology to design human-oriented technology. Experimental study on the signalling role of the labelling effect in technology’s empowerment. Human Technology, 17(2), 164-189.
  • Karpinska-Krakowiak, M., & Modlinski, A. (2020). Popularity of branded content in social media. Journal of Computer Information Systems, 60(4), 309-315.
  • Modlinski, A., & Pinto, L. M. (2020). Managing substitutive and complementary technologies in cultural institutions: Market/mission perspectives. Management: Journal of Contemporary Management Issues, 25(Special issue), 1-10.
  • Markova, M., Modliński, A., & Pinto, L. M. (2020). Creative or analitical way for career development? Relationship marketing in the field of international business education. Creativity Studies, 13(1), 99-113.
  • Czajkowska, M., & Modliński, A. (2019). Znaczenie trendu dzielenia się dla współczesnej ekonomii i przywództwa organizacyjnego. Studia Prawno-Ekonomiczne, 111, 225-242.
  • Karpińska-Krakowiak, M., & Modliński, A. (2018). The effects of pranks in social media on brands. Journal of Computer Information Systems, 58(3), 282-290.
  • Modliński, A. (2018). Decyzje konsumenckie w dobie rewolucji cyfrowej i sztucznej inteligencji—przegląd trendów. In Forum Socjologiczne (Vol. 9, pp. 181-189). Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego.
  • Karpinska-Krakowiak, M., & Modliński, A. (2014). Prankvertising–pranks as a new form of brand advertising online, Modern Management Review XIX(21):31-44

Dyżury

Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Matejki 22/26 90-237 Łódź

Profesor uczelni, Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją

Katedra Zarządzania

DYŻURY CYKLICZNEŚRODA


16:00 - 17:00po umówieniu e-mail (artur.modlinski@uni.lodz.pl)

 

Matejki 22/26 pokój: 313 90-237 Łódź

Kontakt

Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Matejki 22/26 90-237 Łódź

Profesor uczelni, Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją

Katedra Zarządzania

tel: 42-635-52-35

www: https://www.uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 313

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Ikony mediów społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności