Beata Gotwald w roku 2010 ukończyła studia jednolite magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych (specjalność: euromarketing) oraz z zakresu pedagogiki (specjalność: pedagogika wieku dziecięcego). W roku 2016 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, broniąc pracy doktorskiej na temat wykorzystania marketingu internetowego w kreowaniu popytu na rynku usług turystycznych. W swoim dorobku 4 monografie, ponad 50 rozdziałów w pracach zwartych i ponad 20 artykułów w czasopismach (w tym we współautorstwie). Uczestniczyła w prawie 60 konferencjach naukowych, w tym w większości – czynnie. Od roku 2014 pracuje na Uniwersytecie Łódzkim (początkowo na stanowisku asystenta, później – adiunkta), realizując swoje pasje badawcze i dydaktyczne.
Omnichannel marketing, komunikacja marketingowa, zachowania klientów, żeglarstwo.
Realizowane tematy badawcze:
Przedmioty prowadzone w języku polskim:
Przedmioty prowadzone w języku angielskim:
Przedmioty prowadzone na studiach podyplomowych:
DYŻURY CYKLICZNEWTOREK
08:00 - 09:30