Czym się zajmuję - opis stanowiska

Specjalista w Biurze Dziekanatu na Wydziale Nauk o Wychowaniu

Biuro Dziekanatu
  • 1.Sporządzanie umów dla opiekunów praktyk studenckich śródrocznych i ciągłych realizowanych przez studentów wszystkich kierunków, studiujących w trybie studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,
  • 2.Przekazywanie umów, rachunków opiekunom praktyk studenckich w instytucjach realizujących praktyki.
  • 3.Zbieranie dokumentów od opiekunów praktyk studenckich z instytucji realizujących praktyki studenckie.
  • 4.Organizacja, monitorowanie i nadzór prawidłowej realizacji procedury rozliczania praktyk studenckich.
  • 5.Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem poprawności.
  • 6.W przypadku stwierdzenia błędów i niezgodności z obowiązującą procedurą, dokonanie uzgodnień i poprawek.
  • 7.Prowadzenie wydziałowej ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  • 8.Pobieranie, rozliczanie i likwidowanie druków ścisłego zarachowania.
  • 9.Pobieranie i ewidencjonowanie hologramów do elektronicznych legitymacji studenckich.
  • 10.Sporządzanie danych do sprawozdań dla władz Wydziału.
  • 11.Sporządzanie miesięcznych raportów zbiorczych z faktur za opłaty za studia niestacjonarne.
  • 12.Współpraca z osobami nadzorującymi organizację praktyk studenckich - opiekunami praktyk i Wydziałowym Pełnomocnikiem ds.praktyk WNoW w zależności od potrzeb.
  • 13.Inne prace zlecone przez Dziekana Wydziału

Dyżury

Specjalista w Biurze Dziekanatu na Wydziale Nauk o Wychowaniu

Biuro Dziekanatu

DYŻURY CYKLICZNEPONIEDZIAŁEK


08:00 - 15:00

 

WTOREK


08:00 - 15:00

 

ŚRODA


08:00 - 15:00

 

CZWARTEK


08:00 - 15:00

 

Pomorska 46/48 pokój: 113 91-408 Łódź

Kontakt

Specjalista w Biurze Dziekanatu na Wydziale Nauk o Wychowaniu

Biuro Dziekanatu

tel: 42-665-57-21

e-mail:

www: https://www.uni.lodz.pl

Pomorska 46/48
91-408 Łódź

Pomorska 46/48 pokój: 113 91-408 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR