Opracowanie dokumentów finansowych z działalności naukowo-badawczej (511-1 i 511-3, Fundusz Rozwoju Wydziału, Fundusz Rozwoju Naukowego Centrala) dla Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, Wydziału Zarządzania w tym: przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym procedowanych dokumentów, obsługa systemu PP na poziomie administracji centralnej dla ww. projektów, obsługa systemu erp simple, sporządzanie przelewów, udostępnianie informacji niezbędnych do sporządzania raportów i innych dokumentów będących podstawą rozliczania ww. projektów, uzgadnianie wydatków dotyczących ww. punktów działalności naukowo-badawczej z zapisami i dokumentami księgowo-finansowymi oraz wymogami formalnymi.
Realizacja płatności pozostałych projektów z działalności: naukowej/naukowo-badawczej/edukacyjnej/innych.
Wprowadzanie do systemu ERP SIMPLE kontrahentów dla wydziałów: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Wydział Filologiczny, Wydział Chemii, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Matematyki i Informatyki.