Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Katedra Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej

Część Dydaktyczna:

  • prowadzenie zajęć dydaktycznych (kierunki: Nowe media i kultura cyfrowa, Kulturoznawstwo, Media audiowizualne i kultura cyfrowa, Media Arts Cultures)
  • udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów kształcenia i planów zajęć dydaktycznych
  • przeprowadzanie zaliczeń prowadzonych zajęć
  • opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów
  • opracowanie materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć
  • prowadzenie konsultacji ze studentami

Część badawcza:

  • prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych
  • rozpowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikację
  • aktywne uczestniczenie w konferencjach i seminariach naukowych
  • doskonalenie własnych kwalifikacji zawodowych

Część organizacyjna:

  • praca w komisjach rekrutacyjnych i komisjach egzaminacyjnych w procesie rekrutacji na studia
  • organizacja akcji promocyjnych na rzecz Uczelni oraz uczestnictwo w nich
  • organizacja konferencji, sympozjów, seminariów i innych form aktywności akademickiej
  • inne obowiązki organizacyjne powierzone przez bezpośredniego przełożonego

Pełnione dodatkowe funkcje:

  • opieka nad studentami pierwszego roku (Nowe media i kultura cyfrowa)
  • opieka nad Kołem Naukowym Badaczy Popkultury "Pulp"
  • koordynator do spraw promocji kierunku Media audiowizualne i kultura cyfrowa

Dyżury

adiunkt

Katedra Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej

DYŻURY CYKLICZNEWTOREK


12:00 - 13:00Dyżur obowiązuje wyłącznie w semestrze letnim 2024/2025.

 

CZWARTEK


10:00 - 11:00Dyżur obowiązuje wyłącznie w semestrze letnim 2024/2025

 

Pomorska 171/173 pokój: 3.02 90-236 Łódź

Kontakt

adiunkt

Katedra Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej

e-mail: kulturoz@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Pomorska 171/173
90-236 Łódź

Pomorska 171/173 pokój: 3.02 90-236 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR