Biogram

Jako pracownik dydaktyczny koncentruję się na przygotowaniu zajęć. Do moich specjalizacji należy językoznawstwo oraz glottodydaktyka. Staram się przekazać studentom wiedzę, którą mogliby wykorzystać na lekcjach. Wymaga to ode mnie ciągłego kształcenia się, bycia na bieżąco z nowymi tendencjami w glottodydaktyce, zmianami w programach nauczania. Moją wiedzą wspieram studentów, którzy piszą u mnie prace licencjackie i magisterskie

Zainteresowania

Interesują mnie problemy związane z uczeniem się języków obcych. Chętnie poznaję opinie specjalistów na temat możliwości optymalizacji efektów uczenia. Szczególnie ciekawi mnie zjawisko dwu- i wielojęzyczności z perspektywy procesów, jakie zachodzą w mózgu oraz korzyści, wynikających z kształcenia bilingwalnego.

Osiągnięcia

Moim największym osiągnięciem są absolwenci, którzy pracują w zawodzie nauczyciela i robią to z pasją. Jestem też dumna ze wszystkich studentów, którzy pod moim kierunkiem pisali prace magisterskie i dyplomowe.

Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Zakład Językoznawstwa Specjalistycznego i Dydaktyki

Jako adiunkt dydaktyczny prowadzę przede wszystkim zajęcia z praktycznej nauki języka niemieckiego oraz wstępu do językoznawstwa. Zajmuję się również organizowaniem i koordynowaniem specjalności nauczycielskiej na filologii germańskiej. Nie tylko prowadzę zajęcia z zakresu dydaktyki przedmiotu oraz praktyki śródroczne, ale też odpowiadam za organizację i nadzór nad praktykami pedagogicznymi.

Dyżury

adiunkt

Zakład Językoznawstwa Specjalistycznego i Dydaktyki

DYŻURY CYKLICZNEŚRODA


13:45 - 15:15s.4.91

 

Pomorska 171/173 pokój: 4.91 90-236 Łódź

Kontakt

adiunkt

Zakład Językoznawstwa Specjalistycznego i Dydaktyki

e-mail: jacek.makowski@uni.lodz.pl

www: http://germanistyka.uni.lodz.pl/pracownicy/dr-dorota-wesolowska

Pomorska 171/173
90-236 Łódź

Pomorska 171/173 pokój: 4.91 90-236 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR