2020-2021, od X 2022: adiunkt w Katedrze Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, WSMiP UŁ
2021-2022: adiunkt w Katedrze Teorii Polityki i Myśli Politycznej
2006-2011: studia stacjonarne 3-go stopnia w zakresie językoznawstwa, literaturoznawstwa i kulturoznawstwa, Wydział Filologiczny UŁ, stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie kulturoznawstwa
2005: studia w Université de Metz, Francja – program Socrates- Erasmus
2002-2006: jednolite studia magisterskie – kulturoznawstwo (filmoznawstwo i wiedza o mediach), Instytut Teorii Filmu, Teatru i Sztuk Audiowizualnych (obecnie Instytut Kultury Współczesnej) UŁ
1998-2003: jednolite studia magisterskie – filozofia, Instytut Filozofii UŁ
społeczne, polityczne, kulturowe i religijne konteksty kina w obszarze Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki (MENA)
(m.in. kino palestyńskie i izraelskie w kontekście konfliktu; film w krajach MENA w kontekście postkolonialnym; wpływ egipskiej produkcji filmowej na kulturę popularną krajów muzułmańskich; wpływ kultury Zachodu i procesy sekularyzacyjne; wschodząca kinematografia saudyjska)
kultura popularna w krajach MENA
twórczość filmowa imigrantów z obszaru MENA we Francji (m.in. Rabah Ameur-Zaïmeche, Abdellatif Kechiche, Yamina Benguigui, Mahmoud Zemmouri, Mehdi Charef)
Realizowane projekty badawcze:
Kierownik w projekcie pt. Kino wybranych krajów Bliskiego Wschodu w pierwszych dekadach XXI wieku, finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach programu MINIATURA (2022-2023)
Wystąpienia konferencyjne:
2022 Les exilés dans l’œuvre cinématographique de Rabah Ameur-Zaïmeche, „Les nouvelles représentations de l'exil (Maghreb, Machrek)”, Institut national des langues et civilisations orientales (INALCO), Paryż, 13.09.2022
Publikacje:
2004 Ricoeurowska totalność rozpoznania, „Kultura Współczesna. Teoria, Interpretacje, Praktyka” nr 3(41)/2004, s. 288-293.
Członkostwo w towarzystwach i instytucjach naukowych:
Polskie Towarzystwo Kulturoznawcze - 2007-2010, od 2020