Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym obsługa skrzynki e-mail: polonistyka@uni.lodz.pl
Obsługa systemu SimpleERP (wprowadzanie na stan majątkowy sprzętu elektronicznego oraz AGD dla wszystkich Zakładów wchodzących w skład IFPiL oraz dla IFPiL)
Prowadzenie księgi inwentarzowej IFPiL;
Zamawianie: konserwacji urządzeń biurowych, materiałów biurowych i eksploatacyjnych itp. dla Zakładów IFPiL oraz dla sekretariatu IFPiL
Sporządzanie zbiorczego zapotrzebowania na materiały biurowe i eksploatacyjne dla IFPiL
Rozliczanie faktur i rachunków za dostawy i usługi, not wewnętrznych, przedpłat konferencyjnych, delegacji służbowych
Sporządzanie umów cywilno-prawnych dla pracowników IFPiL oraz osób spoza UŁ
Prowadzenie rejestru wydatków Zakładów Literaturoznawczych, wchodzących w skład IFPiL