Obsługa administracyjna CWiD UŁ, w tym:
1. Obsługa umów cywilno-prawnych:
sporządzanie umów i rozliczanie rachunków.
2. Realizacja planów zakupowych zgodnie z trybami uzyskanymi w Dziale Zakupów:
rozeznania rynku, sporządzanie zapytań ofertowych i umów do zakupów
kontakt z wykonawcami w celu omawiania realizacji dostawy/ usługi
rozliczanie faktur.
3. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości w zakresie:
liczby studentów i doktorantów z orzeczeniem o niepełnosprawności
zakresu wsparcia specjalistycznego prowadzonego w Centrum.
4. Rozliczanie dotacji na wsparcie procesu kształcenia i prowadzenia badań osób z niepełnosprawnościami i innych źródeł finansowania (projekty zewnętrzne):
planowanie wydatków, kontrola wydatkowania i sprawozdawanie z wydatkowania.
5. Obsługa administracyjna projektów prowadzonych w CWiD UŁ.
6. Realizacja zadań związanych z wdrażaniem dostępności w jednostce.
7. Obsługa administracyjna Zespołu ds. Dostępności.
8. Sprawy inwentaryzacyjne: prowadzenie spisu środków trwałych.
9. Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań CWiD UŁ.
10. Promowanie działalności CWiD UŁ.
11. Realizacja innych zadań związanych z działalnością CWiD UŁ.
Pomorska 152 91-404 Łódź
tel: 42-235-01-81
e-mail: cwid@uni.lodz.pl
www: https://www.uni.lodz.pl/wsparcie-w-acw
Pomorska 152
91-404 Łódź
Pomorska 152 91-404 Łódź