• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • Zarządzanie w uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Centra Naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Popularyzacja nauki
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • Szkoły
  • Biznes
  • Media
  • Kultura
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Akcje społeczne
  • Raporty
  • Rankingi
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
Studiuję w UniLodz
  • Społeczność
  • Rozwój
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • Zarządzanie w uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Centra Naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Popularyzacja nauki
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • Szkoły
    • Biznes
    • Media
    • Kultura
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Akcje społeczne
    • Raporty
    • Rankingi
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
  • Studiuję w UniLodz
    • Społeczność
    • Rozwój
    • Wsparcie
    • Kampus
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr

Kinga Stopczyńska

STANOWISKO:
Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management", adiunkt
Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania
e-mail: kinga.stopczynska@uni.lodz.pl
www: https://www.wz.uni.lodz.pl
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • linkedin
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management", adiunkt

Katedra Marketingu

Zakres obowiązków:

  • Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management"
  • Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania
  • Członkini Grona Naukowców UŁ
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, jak również studiach podyplomowych, z takich przedmiotów jak m.in.:
      • Social Media i Marketing Mobilny (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)Public Relations (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)
      • Fashion Public Relations (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)
      • Influencer Marketing
      • Storytelling
      • Social Media Tool Box
      • Marketing Communication
      • Social Media Management
      • Crisis in Social Media
      • Social Media (studia podyplomowe)
  • opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów
  • prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych
  • dbałość o wysoką jakość kształcenia
  • współpraca z biznesem

Obszary zainteresowań:

  • Social media
  • Influencer marketing
  • Media relations
  • Komunikacja marketingowa
  • Public Relations
  • Fashion Public Relations
  • Pharma marketing

Biogram


  • Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem i naukowczyni.
  • Ekspertka z zakresu social media i influencer marketingu.
  • Kierownik i współtwórczyni jedynego w Polsce kierunku studiów „Digital Communication and Social media for management” prowadzonego w języku angielskim na Wydziale Zrządzania UŁ.
  • Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania.
  • Naukowczyni reprezentująca Uniwersytet Łódzki w ramach projektu "Nauka Inspiruje".
  • Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, w tym social media, m.in. książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” (2021) oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji. Wydanie drugie uaktualnione” (2021).
  • Prowadzi na rynku polskim i międzynarodowym projekty z zakresu Public Relations, Social Media, Influencer Marketingu, Brandingu i Design Marketingu.
  • Trenerka z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej i social media.
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia organizacyjne (2023)
  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
  • Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)

Zainteresowania

  • social media
  • influncer marketing
  • zachowanie klienta
  • design
  • fashion PR

Osiągnięcia

  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia organizacyjne (2023)
  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
  • Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa w "Plebiscycie Edukacyjnym dla najbardziej cenionych i lubianych nauczycieli akademickich w województwie łódzkim" (2022)

Dyżury

Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management", adiunkt

Katedra Marketingu

DYŻURY CYKLICZNECZWARTEK


10:00 - 11:00|Dyżur zdalnyWszystkie sprawy studenckie (IOS, pytania dotyczące zajęć, zaliczeń, etc.) załatwiane są wyłącznie podczas konsultacji, ponieważ jest to forma najbardziej efektywna (nie załatwiamy spraw mailowo). Zapraszam do dołączenia do zespołu Konsultacji na 48 godzin przed spotkaniem (akceptacja następuje przed rozpoczęciem konsultacji). Jeśli dana sprawa tego wymaga oczywiście możemy ustalić spotkanie na Wydziale. Jakiekolwiek zmiany w terminach konsultacji będą publikowane na stronie Wydziału oraz w Zespole konsultacji na Teams. Konsultacje rozpoczynają się 6 marca.

LINK DO SPOTKANIA

NIEDZIELA


16:00 - 17:00|Dyżur zdalnyWszystkie sprawy studenckie załatwiane są wyłącznie podczas konsultacji, ponieważ jest to forma najbardziej efektywna (nie załatwiamy spraw mailowo). Zapraszam do dołączenia do zespołu Konsultacji na 48 godzin przed spotkaniem (akceptacja następuje przed rozpoczęciem konsultacji). Jeśli dana sprawa tego wymaga oczywiście możemy ustalić spotkanie na Wydziale. Jakiekolwiek zmiany w terminach konsultacji będą publikowane na stronie Wydziału oraz w Zespole konsultacji na Teams. Konsultacje odbędą się: 30.03, 13.04, 11.05, 25.05.

LINK DO SPOTKANIA

Matejki 22/26 pokój: 227 90-237 Łódź

Kontakt

Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management", adiunkt

Katedra Marketingu

Numer telefonu do sekretariatu Katedry Marketingu.: 42-635-52-05

tel: 42-635-52-04

www: https://www.wz.uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 227

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Ikony mediów społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności