Profil:
Z wykształcenia i pasji ekonomistka, pedagog, badacz rynku z wieloletnim doświadczeniem w koordynowaniu i kierowaniu zespołami realizującymi projekty naukowe badawcze o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w analizie zachowań konsumenckich, zwłaszcza w kontekście dzieci i młodzieży. Posiada głęboką wiedzę na temat wpływu mediów, reklamy i marek na młodsze pokolenia. Dodatkowo, jako Prezes Fundacji EMANUEL, posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu marketingowym, planowaniu strategicznym, zarządzaniu relacjami z klientami, koordynowaniu projektów społecznych oraz współpracy międzynarodowej z ośrodkami naukowymi.
Doświadczenie:
- Wykładowca na Wydziale Zarządzania UŁ na studiach I stopnia (przedmiotów m.in: Rozwój umiejętności profesjonalnych i Marketing w Rodzinie) oraz na studiach podyplomowych E-commerce (przedmioty: Planowanie strategiczne w e-commerce oraz Content i e-mail marketing).
- Prezes Fundacji "EMANUEL" (od roku 2008). Jako Prezes Fundacji EMANUEL, odpowiedzialna była za zarządzanie i planowanie bieżących prac Fundacji, koordynację projektów społecznych, organizowanie konferencji naukowych, zarządzanie personelem oraz współpracę z ośrodkami naukowymi z Ukrainy, Anglii, Słowacji i Kanady. Za jej kadencji zorganizowano 2 konferencje międzynarodowe oraz 2 konferencje krajowe. Ponadto, prowadziła szkolenia dla pracowników, stażystów, studentów oraz zagrożonych wykluczeniem, w tym na temat rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej.
- Koordynator i kierownik zespołów realizujących projekty naukowe w Instytucie Badań Naukowych Fundacji EMANUEL. Prowadziła badania dotyczące dzieci w świecie konsumpcji, relacji dzieci z markami, wpływu reklamy na młodsze pokolenia oraz roli nowych mediów w życiu współczesnego człowieka.
- Przeprowadziła indywidualne badania w latach 2018-2020, skupiające się na działaniach marketingowych w rodzinie, potrzebach konsumenckich dzieci oraz decyzjach zakupowych w rodzinie.
- Członek Rady Naukowej Czasopisma "Acta Innovations" w latach 2013-2019.