• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • Zarządzanie w uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Centra Naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Popularyzacja nauki
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • Szkoły
  • Biznes
  • Media
  • Kultura
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Akcje społeczne
  • Raporty
  • Rankingi
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
Studiuję w UniLodz
  • Społeczność
  • Rozwój
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • Zarządzanie w uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Centra Naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Popularyzacja nauki
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • Szkoły
    • Biznes
    • Media
    • Kultura
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Akcje społeczne
    • Raporty
    • Rankingi
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
  • Studiuję w UniLodz
    • Społeczność
    • Rozwój
    • Wsparcie
    • Kampus
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr

Marzena Syper-Jędrzejak

STANOWISKO:
adiunkt
Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Wydział Zarządzania
e-mail: marzena.syper@uni.lodz.pl
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • scopus
  • web-of-science
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi

W obszarze obowiązków dydaktycznych

  • Przeprowadzanie zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, opracowywanie materiałów dydaktycznych
  • Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu programów kształcenia - kierownik specjalności na studiach II stopnia (kierunek zarządzanie)
  • Prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych

W obszarze obowiązków badawczych:

  • Prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych i pracach rozwojowych
  • Rozpowszechnianie wyników badań naukowych lub rozwojowych przez publikowanie wyników
  • Aktywne uczestnictwo w konferencjach naukowych

W obszarze obowiązków organizacyjnych

  • Pełnienie funkcji powierzonych przez przełożonych - opiekun kierunkowy studenckich praktyk zawodowych
  • Inne powierzone przez bezpośredniego przełożonego obowiązki, np. organizowanie konferencji, redagowanie materiałów naukowych/dydaktycznych

Biogram

  • Od 2021 - wydziałowy koordynator programu "Zdolny uczeń - świetny student", Wydział Zarządzania UŁ
  • Od 2021 - kierownik specjalności "Zarządzanie zasobami ludzkimi" na studiach II stopnia, Wydział Zarządzania UŁ
  • Od 2013 – adiunkt na Wydziale Zarządzania UŁ, Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • 2012 – UŁ, Wydział Zarządzania, uzyskanie stopnia doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, na podstawie rozprawy: Wpływ zarządzania karierą oraz programów praca-życie na zmniejszenie stresu zawodowego menedżera XXI wieku, napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Zdzisławy Janowskiej
  • od 2010 - Kierunkowy opiekun praktyk studenckich na Wydziale Zarządzania UŁ
  • 2008 – 2013 – asystent na Wydziale Zarządzania UŁ, Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • 2003 – UAM Poznań, Wydział Nauk Społecznych, kierunek: Psychologia, uzyskanie tytułu magistra

Zainteresowania

Moje zainteresowania badawcze to:

  • corporate wellness,
  • rozwój współczesnych karier,
  • psychospołeczne aspekty zarządzania ludźmi,
  • work-life balance.

Osiągnięcia

Wybrane publikacje:

Katarzyna Wojtaszczyk, Marzena Syper-Jędrzejak, Izabela Różańska-Bińczyk (2024) Human resource management: A link between sustainable development and sustainable lifestyles. Traditional and systematic review „Sustainable Development”,5, 5567-5580,  https://doi.org/10.1002/sd.2990 ·

Marzena Syper-Jędrzejak, Paweł Łuczak (2024). Koncepcja różnorodności religijnej w organizacji-propozycja trójwymiarowego modelu. „ Zarządzanie Zasobami Ludzkimi"  156 (1), 43-60, 

Katarzyna Wojtaszczyk, Marzena Syper-Jędrzejak (2023)  Erotic capital and its role in the assessment of candidates and employees: scale development and validation. „ Decision",49, 395–413, https://doi.org/10.1007/s40622-023-00333-4

Przemysław Kabalski, Marzena Syper-Jędrzejak, Joanna Szwajcar, Aleksandra Baszczyńska, Marta Nowak (2022) Wypalenie zawodowe biegłych rewidentek i rewidentów w Polsce Skala, przyczyny, skutki. Instytut Prawa Gospodarczego Sp. z o.o., Katowice 

Marzena Syper-Jędrzejak, Wojciech Ulrych, Victor Oltra (2022) Understanding the declared knowledge and readiness to apply Corporate Social Responsibility of Polish and Spanish business students, „E-mentor” 2(94), 8-18, https://www.doi.org/10.15219/em94.1564

Katarzyna Wojtaszczyk, Marzena Syper-Jędrzejak (2022)Decyzje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi a kapitał erotyczny kandydatów i pracowników, „ Przegląd Socjologiczny", 1, 33-59, https://doi.org/10.26485/PS/2022/71.1/2

Anna Michałkiewicz, Marzena Syper-Jędrzejak (2020) Significance of the #metoo movement for the prevention of sexual harassment as perceived by people entering the job market, „International Journal of Work Organisation and Emotion” 11(4), 343-365, 10.1504/IJWOE.2020.113699

Marzena Syper-Jędrzejak (2019) Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania model wymiarów działań możliwości rozwoju. Uniwersytet Łódzki, Łódź

Marzena Syper-Jędrzejak (2019) Promocja sportu i aktywności fizycznej w budowaniu dobrostanu pracowników – na przykładzie działań podejmowanych w wybranym uniwersytecie publicznym, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, 6/2, 229-242

Marzena Syper-Jędrzejak, Izabela Bednarska-Wnuk (2019) Znaczenie mindfulness w miejscu pracy – możliwości pobudzania uważności pracowników, „E-Mentor”, 2(79), 61-67, https://www.doi.org/10.15219/em79.1413

Marzena Syper-Jędrzejak (2017) Corporate wellness sposobem na tworzenie kultury zdrowia w organizacji, „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa”, 10(813),15-26

Wojciech Ulrych, Marzena Syper-Jędrzejak (2017) Managing older worker’s performance: a challenge for Polish organizations, „Journal of Positive Management”, 8(4), 3-13, https://doi.org/10.12775/JPM.2017.127

Marzena Syper-Jędrzejak (2016) Stres w pracy menedżera. Sposoby przeciwdziałania. Wydawnictwo Biblioteka, Łódź 

Marzena Syper-Jędrzejak (2016)  Work-life activities as a way of building the image of the employer, „Humanities and Social Sciences” 23(4), 267-279

Wojciech Ulrych, Marzena Syper-Jędrzejak (2015) Zarządzanie w chmurze - jeden z kierunków przyszłości HR, „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa”, 7, 39-47

Marzena Syper-Jędrzejak (2014) Narzędzia wspierania równowagi praca-życie - wybrane przykłady z praktyki gospodarczej, „ Zarządzanie zasobami ludzkimi", 1(96), 153-163

Marzena Syper-Jędrzejak (2016) Wybrane determinanty stresu zawodowego menedżera, Wydawnictwo SIZ, Łódź

Wybrane projekty:


  • od 2023 - Udział w projekcie „ Oczekiwania pokolenia Alpha w stosunku do pracodawców"  realizowanym pod kierownictwem dr hab. Katarzyny Wojtaszczyk, prof UŁ
  • 2020-2022 - Udział w projekcie  „Wypalenie zawodowe biegłych rewidentek i rewidentów" realizowanym pod kierownictwem dr hab. Przemysława Kabalskiego, prof UŁ
  • 2014-2015 – Udział w projekcie „Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST”, stanowisko: coach
  • 2010-2011 – Udział w projekcie „Matki znów aktywne zawodowo” – koordynowanym przez Międzynarodową Fundację Kobiet w Łodzi, stanowisko: -trener
  • 2007-2008 – Udział w projekcie „Bądźmy samodzielni”– koordynowanym przez Międzynarodową Fundację Kobiet w Łodzi, stanowisko: psycholog

 

Dyżury

adiunkt

Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi

DYŻURY CYKLICZNECZWARTEK


18:30 - 19:30|Dyżur zdalnyW dniu 19 czerwca konsultacji nie ma

LINK DO SPOTKANIA

DYŻURY OKAZJONALNE25 CZERWIEC 2025 (ŚRODA)


13:30 - 14:15

 

2 LIPIEC 2025 (ŚRODA)


13:30 - 14:15

 

8 LIPIEC 2025 (WTOREK)


12:00 - 12:45

 

Matejki 22/26 pokój: 334 90-237 Łódź

Kontakt

adiunkt

Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi

e-mail: marzena.syper@uni.lodz.pl

www: http://kzzl.wz.uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 334

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Ikony mediów społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności