Opracowanie dokumentów finansowych z działalności naukowo-badawczej (511-1 i 511-3, Fundusz Rozwoju Wydziału, Fundusz Rozwoju Naukowego Centrala) dla wybranych Wydziałów UŁ w tym: przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym procedowanych dokumentów, obsługa systemu PP na poziomie administracji centralnej dla ww. projektów, obsługa systemu Simple.ERP, sporządzanie przelewów, udostępnianie informacji niezbędnych do sporządzania raportów i innych dokumentów będących podstawą rozliczania ww. projektów, uzgadnianie wydatków dotyczących ww. punktów działalności naukowo-badawczej z zapisami i dokumentami księgowo-finansowymi oraz wymogami formalnymi.
Realizacja płatności pozostałych projektów z działalności: naukowej/naukowo-badawczej/edukacyjnej/innych.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje