Wykonywanie kserokopii, wydruków oraz skanów na potrzeby prowadzenia zajęć dydaktycznych wraz prowadzeniem rejestru usług ksero i drukowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Wydziału.
Wsparcie w zakresie wykorzystywania sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Czuwanie nad prawidłowym działaniem sprzętu audio-video oraz komputerowego znajdującego się w aulach oraz salach dydaktycznych w budynku Wydziału.
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu audio-video dostępnego na Wydziale.
Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego (komputery i laptopy).
Instalacja oprogramowania systemowego (komputery i laptopy).
Diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu audio-video
Koordynacja pracy serwisów zewnętrznych sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek.
Kalkulacja kosztów usługi naprawy sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
Instalacja nowego sprzętu komputerowego, drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych.
Obsługa rezerwacji sal na potrzeby studentów za pośrednictwem poczty rezerwacje@uni.lodz.pl . Prowadzenie harmonogramu rezerwacji wraz z ewidencją użytkowników wraz z przygotowaniem technicznym sal.
Obsługa dostaw urządzeń peryferyjnych i akcesoriów. Przyjęcie, opatrzenie numerem inwentarzowym urządzenia (o ile dotyczy) oraz wydanie za potwierdzeniem zamawiającemu.