Czym się zajmuję - opis stanowiska

zastępca dyrektora

Centrum Zarządzania Dokumentacją

Koordynuję pracę zespołu Kancelarii Głównej w zakresie:

-obsługi interesantów w obszarze przyjmowania i wydawania korespondencji przychodzącej i wewnętrznej

-opracowywania poczty wychodzącej oraz prowadzenia codziennych rejestrów wysyłanej korespondencji

-uwierzytelniania dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw podyplomowych

-zamieszczania ogłoszeń i nekrologów w prasie

-sporządzania zamówień na pieczątki na podstawie spływających zapotrzebowań z jednostek organizacyjnych UŁ

-rozliczania faktur

Inne zadania wynikające z działalności Kancelarii Głównej:

-prowadzę miesięczne rejestry związane z działalnością Kancelarii Głównej

-przygotowuję niezbędną dokumentację do postępowań przetargowych na usługi pocztowe, ogłoszenia prasowe, dostawę czasopism dla jednostek Administracji Centralnej, wykonywanie pieczątek

-sporządzam zamówienia na pieczęcie urzędowe wykonywane przez Mennicę Polską

-likwiduję pieczątki nagłówkowe, imienne oraz pieczęcie urzędowe z wszystkich jednostek organizacyjnych UŁ

Dyżury

zastępca dyrektora

Centrum Zarządzania Dokumentacją

Narutowicza 68 pokój: 002 90-136 Łódź

Kontakt

zastępca dyrektora

Centrum Zarządzania Dokumentacją

tel: 42-635-40-65

e-mail: czd@uni.lodz.pl

www: https://www.uni.lodz.pl

Narutowicza 68
90-136 Łódź

Narutowicza 68 pokój: 002 90-136 Łódź

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR