Uniwersytet
  • Zarządzanie w uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Centra Naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Popularyzacja nauki
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • Szkoły
  • Biznes
  • Media
  • Kultura
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Akcje społeczne
  • Raporty
  • Rankingi
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
Studiuję w UniLodz
  • Społeczność
  • Rozwój
  • Wsparcie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • Zarządzanie w uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Centra Naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Popularyzacja nauki
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • Szkoły
    • Biznes
    • Media
    • Kultura
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Akcje społeczne
    • Raporty
    • Rankingi
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-środowiskowej
  • Studiuję w UniLodz
    • Społeczność
    • Rozwój
    • Wsparcie
    • Kampus
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • szkoły doktorskie rekrutacja
  • kierunki studiów I stopień
  • kierunki studiów II stopień
  • kandydaci z zagranicy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Strefa kandydacka
  • Kierunki studiów na UŁ
  • I stopnia

MARKETING

Niestacjonarne (zaoczne) Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie)
Limit miejsc: 30 (min. 30)
  • Opis
  • Przedmioty
  • Sylwetka absolwenta
  • Zasady
  • Co dalej?
  • Kontakt dla kandydata
  • Dane wydziału

Opis studiów

Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku MARKETING są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.

Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.

Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.

Aktywność naszych studentów:
Pasjonatom marketingu warto polecić Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM, które realizuje takie projekty jak konferencja Łódź Jungle Web, gra miejska Marketing Challenge, Którędy do Marketingu? - spotkania z ludźmi, którzy odnieśli sukces w marketingu. Działalność w tej organizacji to okazja do zdobywania doświadczeń i poszerzania wiedzy teoretycznej w atmosferze przyjacielskich relacji. 

Studenckie Koło Naukowe Fascynacji Ekspansją Internetowych Mediów FEIM to propozycja między innymi dla fanów mediów społecznościowych. Jego kluczowe projekty to VZlog, czyli studencki wideo blog oraz "Bezpieczne sieci"  - cykl  warsztatów w szkołach o niebezpieczeństwie w sieci i cyberprzemocy, ale także wyjazdy na konferencje, sympozja naukowe, warsztaty czy szkolenia.

Do realizacji zajęć mogą być wykorzystywane narzędzia: MS Teams oraz Moodle.

Charakterystyka kierunku.


Skład Rady Programowej kierunku:

Kierownik kierunku: dr hab. Magdalena Kalińska-Kula, prof. UŁ
Koordynator kierunku: dr Wioletta Krawiec

Członkowie Rady Programowej: prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Bartłomiej Kurzyk, Krzysztof Jędrzejewski (praktyk)
 

Główne przedmioty

  • Badania marketingowe
  • Narzędzia informatyczne w zarządzaniu
  • Zachowania nabywców
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Marketing międzynarodowy
  • Społeczne aspekty zarządzania
  • Podstawy zarządzania procesami operacyjnymi

Plan studiów.
(Siatka studiów od roku akademickiego 2024)

Sylwetka absolwenta

Celem studiów jest kształcenie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie, analityka marketingowa. Cele kształcenia obejmują kształtowanie proaktywnych postaw związanych z działaniami rynkowymi organizacji, w tym w szczególności innowacyjności, kreatywności, przedsiębiorczości, rozumienie psychologii klientów, gotowość do zmiany, podejmowanie ryzyka itp. 

Absolwenci kierunku MARKETING są przygotowani do pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.

Kierunek ten może stanowić podstawę do podjęcia studiów magisterskich (II stopnia) w zakresie nauk społecznych, jeśli tylko wymagania wstępne na to pozwolą. Inną możliwością pogłębiania kwalifikacji są studia podyplomowe czy kursy prowadzone przez uczelnie i inne instytucje naukowo-dydaktyczne.

Zasady przyjęć

Kategoria przedmiotu
Przedmioty
1 maksymalnie jeden (wymagany)

język obcy nowożytny

2 maksymalnie jeden (wymagany)

geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS

3 maksymalnie dwa (nie wymagane)

biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS

Co dalej?

  • POZOSTAŃMY W KONTAKCIE przekierowani do strony Social Media
  • STREFA KANDYDATA
  • PORTAL REKRUTACYJNY PRZEKIEROWANIE do systemu rekrutacyjnego

Kontakt dla kandydata

E-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl

Telefon: (42) 635 50 51

Dane wydziału i lokalizacja

Wydział Zarządzania

Matejki 22/26 90-237 Łódź

Godło
bip
hr
hr
Ikony mediów społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności