Najczęściej wyszukiwane:
Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku MARKETING są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.
Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.
Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.
Aktywność naszych studentów:
Pasjonatom marketingu warto polecić Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM, które realizuje takie projekty jak konferencja Łódź Jungle Web, gra miejska Marketing Challenge, Którędy do Marketingu? - spotkania z ludźmi, którzy odnieśli sukces w marketingu. Działalność w tej organizacji to okazja do zdobywania doświadczeń i poszerzania wiedzy teoretycznej w atmosferze przyjacielskich relacji.
Studenckie Koło Naukowe Fascynacji Ekspansją Internetowych Mediów FEIM to propozycja między innymi dla fanów mediów społecznościowych. Jego kluczowe projekty to VZlog, czyli studencki wideo blog oraz "Bezpieczne sieci" - cykl warsztatów w szkołach o niebezpieczeństwie w sieci i cyberprzemocy, ale także wyjazdy na konferencje, sympozja naukowe, warsztaty czy szkolenia.
Do realizacji zajęć mogą być wykorzystywane narzędzia: MS Teams oraz Moodle.
Skład Rady Programowej kierunku:
Kierownik kierunku: dr hab. Magdalena Kalińska-Kula, prof. UŁ
Koordynator kierunku: dr Wioletta Krawiec
Członkowie Rady Programowej: prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Bartłomiej Kurzyk, Krzysztof Jędrzejewski (praktyk)
Plan studiów.
(Siatka studiów od roku akademickiego 2024)
Celem studiów jest kształcenie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie, analityka marketingowa. Cele kształcenia obejmują kształtowanie proaktywnych postaw związanych z działaniami rynkowymi organizacji, w tym w szczególności innowacyjności, kreatywności, przedsiębiorczości, rozumienie psychologii klientów, gotowość do zmiany, podejmowanie ryzyka itp.
Absolwenci kierunku MARKETING są przygotowani do pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.
Kierunek ten może stanowić podstawę do podjęcia studiów magisterskich (II stopnia) w zakresie nauk społecznych, jeśli tylko wymagania wstępne na to pozwolą. Inną możliwością pogłębiania kwalifikacji są studia podyplomowe czy kursy prowadzone przez uczelnie i inne instytucje naukowo-dydaktyczne.
język obcy nowożytny
geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS
biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS
E-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
Telefon: (42) 635 50 51
Wydział Zarządzania
Matejki 22/26 90-237 Łódź
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT