- Uniwersytet Łódzki
- Strefa Pracownika
- Portal Pracowniczy
Portal Pracowniczy
Portal Pracowniczy (PP) to intranet Uniwersytetu Łódzkiego. Jako system, do którego należy się zalogować, zawiera treści, które są dostępne tylko dla pracowników naszej uczelni. PP pozwala pracownikom zarządzać sprawami związanymi z zatrudnieniem na Uniwersytecie Łódzkim, jest źródłem aktualnych informacji i sercem elektronicznego obiegu dokumentów.
- Sprawy związane z zatrudnieniem
Pracownicy mogą pobrać z PP swój PIT, sprawdzić pasek wynagrodzeń i wymiar dostępnego urlopu, zdalnie złożyć wniosek o przysługujące benefity pracownicze i załatwić wiele innych bieżących spraw. W portalu procesowane są również umowy cywilnoprawne, delegacje, faktury, wnioski o zamówienia publiczne, skierowania na badania.
- Zarządzanie profilem pracowniczym i korzystanie z bazy pracowników i jednostek
Tylko w Portalu Pracowniczym można uzupełniać i aktualizować swój profil pracowniczy, czyli rozbudowaną wizytówkę, która oprócz numeru telefonu, maila czy nazwy jednostki, przybliża również osiągnięcia zawodowe, zakres obowiązków i zainteresowania pracowników UŁ.Poprzez wyszukiwarkę dostępną w PP można wyszukać profile pracowników i jednostek UŁ, znaleźć kontakt do odpowiedniej osoby lub działu.
- Aktualności i Baza Wiedzy Pracownika
Tylko zalogowani użytkownicy PP mają dostęp do aktualności i komunikatów oraz pełnej wersji Bazy Wiedzy Pracownika. W aktualnościach PP na bieżąco publikowane są wszystkie ważne dla pracowników UŁ informacje, w tym zmiany organizacyjne, listy rankingowe, informacje dotyczące naborów w konkursach grantowych, czy oferty od partnerów UŁ. Ważnym elementem PP jest Baza Wiedzy Pracownika. Zebrano w niej wszelkie informacje potrzebne osobom zatrudnionym na UŁ dotyczące np. ubezpieczeń, wewnętrznych procedur, wniosków, grantów wewnętrznych i zewnętrznych, ewaluacji, kwestii finansowych, socjalnych itp.