- Uniwersytet Łódzki
- Biuro Karier
- Ideathon
Ideathon

Idea
Ideathon UniLodz to konkurs, w którym zespoły studenckie i doktoranckie wypracowują rozwiązania odpowiadające na kluczowe wyzwania społeczne i środowiskowe zgłaszane przez otoczenie zewnętrzne.
Chcesz mieć wpływ na realne wyzwania, które istnieją w naszym otoczeniu? Wpadniesz na innowacyjny pomysł jak na nie odpowiedzieć? Zgłoś się do konkursu, wypracuj z zespołem najlepsze rozwiązanie i wygraj atrakcyjne nagrody! Pula nagród dla zwycięskich zespołów to aż 40.000 zł!
Dlaczego warto wziąć udział w konkursie?
-
Masz szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród pieniężnych. Pula nagród dla zwycięskich zespołów to aż 40.000 zł!
-
Zaprosimy Cię do uczestnictwa w warsztatach „Design Thinking i Pitching, czyli jak stworzyć i skutecznie zaprezentować swój pomysł?”
-
Zdobędziesz unikalne doświadczenie w pracy zespołowej nad realnymi wyzwaniami otoczenia
-
Poznasz kreatywne osoby z innych wydziałów i uczelni
-
Poznasz przedstawicieli naszych partnerów – łódzkich pracodawców
Główne informacje
Zgłoś się!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zgłoś się już dziś! Rekrutacja trwa do 11.06.2023 r.
Dla kogo?
Do udziału w konkursie zapraszamy studentów i studentki studiów stacjonarnych licencjackich i magisterskich, oraz doktorantów i doktorantki z uczelni mających swoją siedzibę na terenie woj. łódzkiego.
Nagrody
Nagroda dla Zespołu za zajęcie I miejsca – 10.000 zł
Nagroda dla Zespołu za zajęcie II miejsca – 8.000 zł
Nagroda dla Zespołu za zajęcie III miejsca – 6.000 zł
Nagrody zostaną podzielone proporcjonalnie do liczby członków Zespołu.
Wyzwania
Wyzwania zgłoszone przez Partnerów, nad którymi będą pracować uczestnicy:
Szczegóły znajdziesz poniżej
Który zespół będzie pracować nad którym wyzwaniem? Odpowiedź na to pytanie poznacie podczas spotkania Teambuilding 29.06.2023 r.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zgłoś się już dziś! Rekrutacja trwa do 10.05.2024 r.
Do udziału w konkursie zapraszamy studentów i studentki studiów stacjonarnych licencjackich i magisterskich oraz doktorantów i doktorantki z uczelni mających swoją siedzibę na terenie woj. łódzkiego.
1. Rekrutacja uczestników – do 10.05.2024 r.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zgłoś się już dziś!
Do 13.05.2024 r. otrzymasz informację o zakwalifikowaniu do konkursu
2. Warsztaty – Pitching, czyli jak skutecznie zaprezentować swój pomysł? – 14.05.2024 r. (wtorek) w godz. 16-19, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne UŁ (Łódź, ul. Kopcińskiego 16/18)
Podczas warsztatów dowiesz jak przygotować i przedstawić atrakcyjną prezentację swojego pomysłu.
3. Teambuilding – 22.05.2024 r. (środa) w godz. 16-19, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne UŁ (Łódź, ul. Kopcińskiego 16/18)
Podczas spotkania Teambuilding poznasz skład swojego zespołu i dowiesz się, nad jakim wyzwaniem będziecie pracować podczas finału Ideathonu
4. Finał Ideathonu – 23.05.2024 r. (czwartek) w godz. 8:30 - 17:30, , Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne UŁ (Łódź, ul. Kopcińskiego 16/18).
Podczas finału wspólnie z zespołem będziecie pracować nad rozwiązaniem, które odpowiada na przydzielone Wam wyzwanie. Będziecie mogli korzystać ze wsparcia Mentorów - przedstawicieli Partnerów, którzy są autorami wyzwań oraz Trenerów, którzy pomogą Wam w przygotowaniach do prezentacji.
W drugiej części finału każdy zespół będzie miał 3 minuty na zaprezentowanie swojego rozwiązania. Możecie przygotować prezentację multimedialną, fizyczny prototyp, odegrać scenkę lub wybrać inną dowolną formę.
Kapituła będzie oceniać Wasze rozwiązania według czterech kryteriów:
-
- Innowacyjność/oryginalność wypracowanego rozwiązania
- Możliwość wdrożenia rozwiązania
- Jasność i atrakcyjność prezentacji
- Zgodność wypracowanego rozwiązania z wyzwaniem
Na koniec Kapituła wyłoni zwycięskie zespoły.
Co możecie wygrać w konkursie?
-
- Nagroda dla Zespołu za zajęcie I miejsca – 15.000 zł
- Nagroda dla Zespołu za zajęcie II miejsca – 12.000 zł
- Nagroda dla Zespołu za zajęcie III miejsca – 10.000 zł
Nagrody zostaną podzielone proporcjonalnie do liczby członków Zespołu.
Wyzwania zgłoszone przez Partnerów, nad którymi będą pracować uczestnicy:
-
Jak angażować mieszkańców w działania wspólnot mieszkaniowych, by wspólnie dbać o efektywność energetyczną dotyczącą części wspólnych budynków oraz ich otoczenia?
-
W jaki sposób firma technologiczna, jaką jest ABB, może wspierać miasta w dążeniu do neutralności klimatycznej?
-
Co może zrobić organizacja, aby przygotować swoich pracowników do zmian związanych z automatyzacją i rozwojem sztucznej inteligencji?
-
Co może zrobić organizacja, aby wzmacniać zaangażowanie pracowników, przy jednoczesnym poszanowaniu ich podmiotowości?
-
Jak możemy przekształcić budynek pofabryczny (np. przy ul. Tuwima 10) w całodobowy hub – przestrzeń do kreatywnych działań na rzecz integracji społecznej cudzoziemców?
-
Jak Uniwersytet Łódzki może wspierać zdrowie psychiczne i dobrostan studentów/studentek i doktorantów/doktorantek?
Który zespół będzie pracować nad którym wyzwaniem?
Odpowiedź na to pytanie poznacie podczas spotkania Teambuilding 22.05.2024 r.
Partnerzy
Grupa Veolia w Polsce dąży do tego, by stać się wzorcową firmą w obszarze transformacji ekologicznej. Od 25 lat jest sprawdzonym partnerem miast i przemysłu na terenie całego kraju. Opierając się na wiedzy i doświadczeniu oferuje innowacyjne usługi dostosowane do potrzeb Klientów. Inwestując w rozbudowę i modernizację swojej infrastruktury produkcyjnej i dystrybucyjnej, a także rozwijając działalność w zakresie efektywnego zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej zapewnia najwyższą jakość usług. Wpisując się w model gospodarki o obiegu zamkniętym tworzy i wdraża rozwiązania efektywne ekonomicznie i przyjazne dla środowiska przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju miast i przemysłu
ABB jest wiodącą globalną firmą technologiczną, która stymuluje transformację gospodarek i społeczeństw, budując ich przyszłość w sposób wydajny i zrównoważony. Wzbogacając produkty elektryfikacji, robotyki, automatyki i systemów napędowych o oprogramowanie, ABB wyznacza nowe granice technologii i poziomy efektywności.
Na co dzień pracujemy nad rozwiązaniami, które odnoszą się do najważniejszych problemów współczesności, takimi jak np. dostarczanie ekologicznej energii, wprowadzanie strategii zrównoważonego rozwoju czy troska o środowisko naturalne.
Nordea jest wiodącym nordyckim bankiem. W Polsce nasze biura zlokalizowane są w Łodzi, Warszawie, Gdyni i Gdańsku, zapewniając nowoczesne miejsce pracy dla około 5 000 osób, obejmujących stanowiska z zaplecza administracyjnego banku w dziedzinach takich jak Finanse, IT, Operacje Bankowe i wiele innych. Globalnie zatrudniamy ok. 29 000 osób, z którymi blisko współpracujemy w ramach międzynarodowych zespołów.
Wella Company – światowy lider branży kosmetycznej łączący 140-letnią tradycję i doświadczenie w biznesie z innowacyjnym podejściem i energią szybko rozwijającego się start-upu. W swoim portoflio posiada kultowe marki z dziedziny pielęgnacji i koloryzacji włosów oraz paznokci, takie jak OPI, Nioxin, Wella Professionals czy Londa. Wella Company w Polsce to trzecia co do wielkości struktura firmy z dwoma siedzibami – w Warszawie (Jednostka Biznesowa, Łańcuch Dostaw) oraz w Łodzi (Finansowe Centrum Usług Wspólnych, Centrum Doskonałości IT), w których pracuje ponad 400 osób.
Fabryki Aktywności Miejskiej - przestrzeń dla wszystkich mieszkańców i mieszkanek chcących angażować się we współtworzenie naszego Miasta.
Skąd nazwa Fabryka Aktywności Miejskiej? Chcieliśmy utrwalić dziedzictwo Łodzi przemysłowej. Aktywność mieszkanek i mieszkańców tego Miasta była zawsze jej największym kołem napędowym.
Budynek jest przystosowany dla osób o specjalnych potrzebach: seniorów, osób z niepełnosprawnością, ale również opiekunów z małymi dziećmi.
Fabryka to miejsce konsultacji społecznych, warsztatów, wystaw, konferencji, spotkań z organizacjami pozarządowymi, rzecznikiem ds. seniorów czy pełnomocnikami Prezydenta Miasta Łodzi.
Debaty o przyszłości Łodzi. Podpowiadamy jak zrealizować inicjatywę lokalną, przybliżamy tematykę budżetu obywatelskiego. Zapraszamy do współpracy mieszkańców z ideami, pomysłami, liderów społecznych, przedstawicieli grup sąsiedzkich. W Fabryce Aktywności Miejskiej jest też miejsce debaty z młodzieżą, edukację o mieście i jego dziedzictwie.
Fabryka Aktywności Miejskiej, czyli nasze łódzkie laboratorium wspólnego tworzenia miasta budujemy w oparciu o aktywne uczestnictwo łodzian bo to właśnie mieszkańcy są absolutnie kluczowym elementem rozwoju Łodzi.
Kapituła
Kierownik ds. Komunikacji i Zrównoważonego Rozwoju
Agnieszka Rup, Kierownik ds. Komunikacji i Zrównoważonego Rozwoju w JTI Polska, posiada 20-letnie doświadczenie w komunikacji zdobyte w międzynarodowych firmach. Od 3 lat odpowiedzialna także za rozwój strategii zrównoważonego rozwoju, łącząc świat biznesu z odpowiedzialnością społeczną. Jej działania nie tylko budują autentyczny wizerunek organizacji, ale także realnie wpływają na środowisko i społeczności lokalne. Dzięki jej zaangażowaniu JTI Polska rozwija się w sposób transparentny, świadomy i nowoczesny.
Electrification Commercial Leader Vice-President of the Board
Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży energetycznej i przemysłowej. Jego zawodowa kariera jest związana głównie z firmą ABB.
W polskiej spółce globalnego lidera technologicznego był początkowo odpowiedzialny za sprzedaż produktów wysokiego napięcia.
W 2001 roku przeszedł do Trelleborg Polska, gdzie przez 4 lata był dyrektorem lokalnej jednostki biznesu. Następnie powrócił do ABB w Polsce, aby przejąć odpowiedzialność za sprzedaż produktów średniego napięcia, a z czasem – za sprzedaż produktów i rozwiązań wszystkich biznesów ABB na rynku polskim. W latach 2013-2019 pełnił funkcję krajowego dyrektora zarządzającego ABB w Rumunii. Obecnie stanowisko wiceprezesa ABB Sp. z o.o. łączy z obowiązkami dyrektora sprzedaży i marketingu biznesu Elektryfikacji ABB w Polsce.
Software Engineer
Pracuje w branży IT od 2011 roku, głównie w projektach z sektora bankowego. Jest certyfikowanym programistą Java i doświadczonym trenerem IT.
3 lata temu dołączyła do Commerzbank, gdzie rozwija również swoje doświadczenie w technologiach frontend. Ponadto jest zaangażowana w organizację Akademii Trenera, prowadzenie technicznych szkoleń wewnętrznych oraz zarządzanie grupą Java Guild zrzeszającą obecnie ponad 140 programistów JAVA zatrudnionych w Commerzbank.
Lead People Advisor (HR Partner) w Nordea.
Moje doświadczenie zawodowe od 25 lat związane jest ze sprzedażą, przywództwem oraz rozwojem kompetencji pracowników i liderów.
Pasjonuje mnie wspieranie ludzi w osiąganiu sukcesów biznesowych zarówno na poziomie zespołowym jak i indywidualnym. W swojej pracy koncentruję się na wzmacnianiu relacji, współpracy oraz odkrywaniu potencjału drugiego człowieka. Lubię sięgać po narzędzia coachingowe i mentoringowe. Ogromną satysfakcję i radość daje mi współtworzenie, inspirowanie do zmiany perspektywy oraz towarzyszenie w drodze do poszukiwania rozwiązań. Dbałość o innych, szacunek i partnerstwo to kluczowe wartości kształtujące fundament mojego osobistego i zawodowego życia. Jestem absolwentem Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz Politechniki Łódzkiej w ramach studiów MBA. Lubię smakować życie i doświadczać nowego, więc pomysłów na ciekawe spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi nigdy nie brakuje. Gry planszowe i zespołowe niezmiennie sprawiają mi wiele przyjemności.
Dyrektor ds. zgodności i zarządzania ryzykiem
Małgorzata z wykształcenia jest ekonomistą, swoje doświadczenie zawodowe zbierała w pracując w bankowości, a przez ostatnie 20 lat w Grupie Kapitałowej Pelion. Przez 17 lat była audytorem wewnętrznym. Od 3 lat zarządza działałem zgodności i zarzadzania ryzykiem w Polskiej Grupie Farmaceutycznej. W obszarze jej odpowiedzialności są m.in. zarządzanie ryzykiem operacyjnym, nadzór nad spójnością i kompletnością polityk, procedur i instrukcji w organizacji, koordynacją i wykonaniem audytów, kontroli i postępowań wyjaśniających (w tym obszar RODO, ochrona sygnalistów, współpraca z audytem wewnętrznym). Jest liderem zespołu ESG i współtwórcą pierwszego raportu o zrównoważonym rozwoju Polskiej Grupy Farmaceutycznej.
Zastępca dyrektora w Biurze Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Łodzi
Od lat odpowiada za koordynację i rozwój relacji na linii: Miasto-Biznes-Uczelnie. Nadzoruje szereg inicjatyw włączających łódzki biznes w projekty wspierające rozwój talentów: liczne programy stażowe i stypendialne, m.in. pod szyldem : „Młodzi w Łodzi”.
Inicjatorka i realizatorka programów promujących studiowanie w Łodzi wśród licealistów z Łodzi, regionu i kraju pn: „Zasmakuj Pracy w Łodzi”, „Zasmakuj Studiowania w Łodzi” ; „Łódź na Salonach Maturzystów” czy miejskiego konkursu na NGO-sów: ""Dotacje dla Łodzi Akademickiej""."
Architekt, urbanista, członek Komitetu Rewitalizacji powołanego przez Prezydenta Miasta Łodzi, Zastępca Dyrektora Biura Architekta Miasta w Urzędzie Miasta Łodzi, light designer, współzałożyciel Fundacji „Lux Pro Monumentis”, pomysłodawczyni i kreatorka „Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła” Light.Move.Festival.
Prorektor ds. popularyzacji nauki i kształcenia
od 2017 profesor Uniwersytetu Łódzkiego
2015 (habilitacja w dziedzinie nauk biologicznych, dyscyplina ekologia) Tytuł pracy: Rozmieszczenie i różnorodność makrozoobentosu w gradiencie zaburzeń glacjalnych antarktycznego fiordu
2008 (doktorat w dziedzinie nauk biologicznych, dyscyplina: ekologia, specjalność: zoologia i biologia morza): Tytuł pracy: Różnorodność zgrupowań wieloszczetów antarktycznego sublitoralu w siedliskach o odmiennej strukturze (Zatoka Admiralicji, Wyspa Króla Jerzego, Szetlandy Południowe)
1999-2004 studia magisterskie na Wydziale Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego. Tytuł pracy: Cykl życiowy motyla Cataclysta lemnata (Linnaeus, 1758) (Lepidoptera, Pyralidae)
2002-2016: sekretarz Łódzkiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Entomologicznego, od 2014: delegat Uniwersytetu Łódzkiego do Rady Polskiego Konsorcjum Polarnego, 2016-2022: redaktor czasopisma Polish Polar Research, od 2023: członek rady redakcyjnej czasopisma Frontiers in Marine Science, członek Komitatu Badań Polarnych PAN na kadencję 2023-2026 Uczestnik wypraw naukowych, między innymi w regionie Półwyspu Antarktycznego oraz na wody Birmy.
Mentorzy
Cell Lead
Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunkach Elektronika i Telekomunikacja oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Cell Lead z zapleczem technicznym i szerokim doświadczeniem w środowisku produkcyjnym, od 14 lat związana z produkcją w branżach: elektroniczna, farmaceutyczna, informatyczna oraz tytoniowa. Skutecznie prowadząca projekty optymalizacji produkcji i budowania efektywnych zespołów do wdrażania zmian przy użyciu IWS, metodologii Lean Manufacturing i narzędzi 6σ. Zorientowana na cel z silnymi umiejętnościami komunikacyjnymi, zawsze skupiona na osiąganiu wspólnych celów z Zespołem.
Milena Miksa-Matyjasik, Cell Lead z wykształceniem technicznym oraz 14-letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami produkcyjnymi w międzynarodowych firmach z branż: elektronicznej, farmaceutycznej, informatycznej i tytoniowej. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunkach Elektronika i Telekomunikacja oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Specjalizuje się w optymalizacji procesów, budowaniu zaangażowanych zespołów oraz wdrażaniu zmian w oparciu o metodologie IWS, Lean Manufacturing i narzędzia Six Sigma. Jej działania realnie przekładają się na zwiększenie efektywności operacyjnej, rozwój kompetencji zespołu oraz trwałą kulturę ciągłego doskonalenia. Dzięki połączeniu wiedzy technicznej i umiejętności liderskich skutecznie wspiera organizację w osiąganiu ambitnych celów biznesowych w sposób zrównoważony i świadomy.
P&C BUSINESS PARTNER
Mira Fabijańska doświadczona Ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, z ponad kilkunastoletnim stażem w branży HR.
Obecnie pełni rolę P&C Business Partner, gdzie jej głównym zadaniem jest wspieranie biznesu poprzez strategiczne zarządzanie personelem.
W swojej karierze zdobyła szerokie doświadczenie w różnych obszarach HR, w tym w wynagrodzeniach i benefitach, szkoleniach, rozwoju pracowników oraz rekrutacji. Jej umiejętności i wiedza pozwalają na skuteczne wdrażanie programów rozwojowych oraz optymalizację procesów HR, co przyczynia się do wzrostu efektywności organizacji.
Service Division Marketing and Sales Manager
Marek Świątkowski odpowiada za zarządzanie marketingiem i sprzedażą w Dywizji Serwisu Biznesu Elektryfikacji ABB w Polsce oraz w regionie bałtyckim. Z firmą związany jest od 2011 roku - przez lata pełnił szereg funkcji dotyczących współpracy z kluczowymi klientami, poszerzając swój zakres zadań. Z wykształcenia Informatyk, w 2024 roku ukończył studia MBA na Uniwersytecie Łódzkim, co poszerzyło jego kompetencje w zakresie strategicznego rozwoju biznesu. Pasjonat biegania i odkrywania nowych szlaków.
Product Owner
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w IT, zdobytego w międzynarodowych korporacjach, gdzie pracował w rolach inżynierskich, Team Managera, trenerskich oraz w rekrutacji. Budował zespoły od podstaw, złożone z różnorodnych specjalistów z całego świata – od Japonii i Indii, przez Europę, aż po Kanadę i Stany Zjednoczone. Zarządzał zespołami zarówno zlokalizowanymi w jednej siedzibie, jak i rozsianymi po wielu krajach, skupiając specjalistów w różnym wieku i z różnym doświadczeniem – od młodych talentów i studentów, po doświadczonych architektów. Od 2023 roku pełni rolę Product Ownera w Commerzbanku, koncentrując się na zasadach Agile oraz rozwoju osobistym.
Business Expert
Od ponad 3 lat jest związana z firmą Commerzbank. Obecnie pracuje w dziale Data Management. Doświadczenie zawodowe zdobywała w intersydcyplinarnych zespołach międzynarodowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego. Studiowała również jako stypendystka na Uniwersytecie w Giessen oraz na Uniwersytecie w Bremie.
Aktualnie jako HR Partner w Nordea wspieram liderów w budowaniu kultury organizacyjnej i zarządzaniu wynikami pracy pracowników. W swojej pracy kieruje się wartościami takimi jak zaufanie, integralność i partnerstwo. Reprezentuję firmę w stowarzyszeniu ABSL, gdzie odpowiadam za tworzenie łódzkiej społeczności profesjonalistów HR. Posiadam ponad 13 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach w rolach związanych z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem projektami i wsparciem dla kadry średniego i wyższego szczebla. Jestem absolwentką Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych oraz Instytutu Anglistyki na wydziale Filologii Uniwersytetu Łódzkiego. Uczestniczyłam w wymianie stypendialnej w ramach programu Socrates Erasmus w Finlandii, jak również w trakcie studiów angażowałam się w liczne aktywności studenckie i naukowe. Poza pracą spędzam aktywnie czas z rodziną.
Od 21 lat z sukcesem działam w środowisku biznesowym związanym z dużymi organizacjami. Przez większość tego czasu kierowałam zespołami dbając o balans pomiędzy osiąganiem wyników a satysfakcja, zaangażowaniem i rozwojem pracowników.
Aktualnie w roli Strategic Project Leader w IT w dziale Technology Excellence and Innovation. Jestem odpowiedzialna za usprawnianie analizy danych, standaryzacji i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W swojej pracy jestem ambasadorką i promotorką inżynieryjnego podejścia do zadań oraz współtworzenia środowiska pozwalającego na eksperymentowanie i testowanie nowych rozwiązań. Przyjemność sprawia mi praca z ludźmi w zmiennym środowisku biznesowym co pozwala na wzajemne uczenie się od siebie i ciągłe podnoszenie osobistych kompetencji. Wartości którymi kieruje się w życiu zawodowym jak i osobistym to otwartość na drugiego człowieka, wzajemny szacunek oraz nieustająca ciekawość świata. Skończyłam Wydział Zarzadzania na Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarzadzania oraz podyplomowe studnia na Akademii Leona Koźmińskiego – Transition Manager Academy. Posiadam certyfikaty projektowe jak IPMA, Leading SAFe. Pasjonuję się jazdą na nartach, jogą oraz pilatesem. Uwielbiam pracę w ogródku.
Menedżer Działu Administracji
Anna z wykształcenia jest prawnikiem, swoje doświadczenie zawodowe zbierała w międzynarodowej korporacji w Polsce i zagranicą. Od ponad dwóch lat zarządza 10-osobowym zespołem administracji w Polskiej Grupie Farmaceutycznej. W obszarze jej odpowiedzialności są m.in. zagadnienia związane z nieruchomościami Spółki, inwestycjami i remontami, wyposażeniem biur i magazynów, flotą samochodów osobowych i dostawczych oraz ubezpieczeniami. Jest współtwórcą pierwszego raportu o zrównoważonym rozwoju Polskiej Grupy Farmaceutycznej, w którym odpowiadała za kwestie związane ze środowiskiem
Starszy Specjalista ds. Zgodności
Artur z wykształcenia jest ekonomistą. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
Od 2023 roku odpowiada w PGF m.in. za kontrole i audyty wewnętrzne pod kątem zgodności procesów z przepisami.
Wiedzę w zakresie Zrównoważonego Rozwoju poszerzył zdobywając dyplom Managera Zrównoważonego Rozwoju na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Jest współtwórcą pierwszego raportu o zrównoważonym rozwoju Polskiej Grupy Farmaceutycznej.
Ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem we wspieraniu startupów, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych projektów z obszaru nowych technologii i przedsiębiorczości akademickiej. Na co dzień związana z Invest in Łódź, gdzie pełni rolę opiekuna sektora Life Science oraz koordynatora miejskiego sandboxu technologicznego - Startups powered by Invest in Łódź. Współpracuje z krajowymi i zagranicznymi partnerami, wspierając rozwój młodych firm, budowanie ekosystemu innowacji oraz promocję Łodzi jako atrakcyjnego miejsca dla inwestycji i transferu wiedzy.
Absolwentka Wydziału Nauk Geograficznych UŁ, podinspektor w Zespole Rozwoju Miasta w Biurze Architekta Miasta, pasjonująca się zielenią i całościowym podejściem do projektowania przestrzeni miejskich.
Absolwentka Instytutu Architektury i Urbanistyki PŁ. Specjalista w dziedzinie architektury, planowania przestrzennego i budownictwa.
koordynator ds. promocji BUŁ
Koordynatorka ds. promocji i popularyzacji wiedzy w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalistka w zakresie komunikacji, social media oraz brandingu, a także graficzka i ilustratorka z artystycznym zacięciem. Z pasją planuje i realizuje wydarzenia naukowe i kulturalne, budując mosty między światem akademickim a różnorodnymi grupami odbiorców. Aktywnie współpracuje z partnerami zewnętrznymi, promując ofertę i inicjatywy Biblioteki UŁ.
Prowadzi autorskie szkolenia z zakresu promocji, zarządzania zespołem, myślenia projektowego oraz budowania marki. Absolwentka Akademii Fotografii w Warszawie, kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Studium Menedżerskiego Mini MBA na Uniwersytecie Łódzkim. Jej artystyczne doświadczenie przekłada się na tworzenie nieszablonowych, kreatywnych rozwiązań w obszarze komunikacji wizualnej i strategii promocyjnych.
Regulamin
Zapoznaj się z regulaminem naszego wydarzenia.
FAQ
Nie, zgłoszenia do konkursu przyjmujemy indywidualnie. Zespoły będą formowane podczas spotkania Teambuilding 22.05.2024 r.
Podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego zachęcamy do uargumentowania swojego zainteresowania udziałem w odpowiedzi na pytanie 8 „Co Pana/Panią skłoniło do zgłoszenia udziału w Ideathonie Uni Lodz?”. Ważne jest także wskazanie powodów, dla których wybraliście konkretne obszary tematyczne wyzwania, nad którym chcielibyście pracować (pyt. 9 i 10). Warto tutaj opisać swoje zainteresowania, doświadczenia i motywacje związane z wybranym tematem.
Uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły liczące od 4 do 6 osób. W miarę możliwości w skład każdego zespołu będą wchodzić osoby z różnych uczelni.
Co do zasady wszystkie osoby z Zespołu biorą udział we wszystkich częściach Wydarzenia, czyli w warsztatach Design Thinking, spotkaniu Teambuilding i finale. W uzasadnionych sytuacjach, po uzyskaniu zgody Organizatora, dopuszczamy nieobecności Uczestników:
-
- W Zespole 4-osobowym dopuszczamy nieobecność jednego Uczestnika,
- W Zespole 5-osobowym dopuszczamy nieobecność max. dwóch Uczestników,
- W Zespole 6-osobowym dopuszczamy nieobecność max. trzech Uczestników.
Nieobecność większej liczby osób w Zespole będzie skutkować wykluczeniem Zespołu z udziału w Wydarzeniu.
Podczas prac nad rozwiązaniami będziecie mogli korzystać ze wsparcia Mentorów - przedstawicieli Partnerów, którzy są autorami wyzwań oraz Trenerów, którzy pomogą Wam w przygotowaniach do prezentacji.
Rozwiązania w całości muszą powstać podczas Finału Ideathonu; nie mogą być przez Zespoły przygotowywane wcześniej. Wypracowane rozwiązania powinny być unikalne; nie mogą być powieleniem rozwiązań powstałych podczas podobnych wydarzeń w przeszłości.
Każdy zespół będzie miał max. 3 minuty na zaprezentowanie swojego rozwiązania. Możecie przygotować prezentację multimedialną, fizyczny prototyp, odegrać scenkę lub wybrać inną dowolną formę. Po prezentacji członkowie Kapitały konkursu mogą Wam zadawać dodatkowe pytania dotyczące Waszego rozwiązania.
-
mgr Ewelina Milcarz
Stanowisko: Specjalistka ds. kontaktów z pracodawcami
Pracuje w: Zespół Biura Karier i Aktywności Studenckiej
Zobacz profil -
dr Agata Matuszewska-Kubicz
Stanowisko: adiunkt
Stanowisko: specjalistka ds. przedsiębiorczości
Pracuje w: Katedra Pracy i Polityki Społecznej, Zespół Biura Karier i Aktywności Studenckiej, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Zobacz profil